Vul idag - inget hjärta som slog
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Vul idag - inget hjärta som slog

    Var precis på vul precis och de hittade inget hjärta som slog😭 Kvinnokliniken nästa vecka för att få medicin alt skrapning för att få ut fostret. Fy vad detta känns tråkigt, såg verkligen fram mot ett syskon till vår prinsessa. Önskar er alla lycka och att ni får hålla era små i augusti❤
  2. 1
    Vul idag - inget hjärta som slog Var precis på vul precis och de hittade inget hjärta som slog😭 Kvinnokliniken nästa vecka för att få medicin alt skrapning för att få ut fostret. Fy vad detta känns tråkigt, såg verkligen fram mot ett syskon till vår prinsessa. Önskar er alla lycka och att ni får hålla era små i augusti❤
  3. Medlem sedan
    Mar 2012
    #2
    Åh, så hemskt! Stora kramar till dig!! Hoppas skrapningen går bra och att ett litet syskon kommer längre fram!
  4. 2
    Åh, så hemskt! Stora kramar till dig!! Hoppas skrapningen går bra och att ett litet syskon kommer längre fram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Vad tråkigt att höra, hemskt ledsen för din/er skull, hur långt gången var du? :/

    jag är i vecka 7 (6+6) har varit orolig sen i vecka 4, vill hemskt gärna höra hjärtat eller se att det slår så jag kan andas ut och njuta av graviditeten :/ hur får man ett VUL?
  6. 3
    Vad tråkigt att höra, hemskt ledsen för din/er skull, hur långt gången var du? :/

    jag är i vecka 7 (6+6) har varit orolig sen i vecka 4, vill hemskt gärna höra hjärtat eller se att det slår så jag kan andas ut och njuta av graviditeten :/ hur får man ett VUL?
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Jag är i v 9. Jag fick ett vul pga att jag hade lite blödningar.
  8. 4
    Jag är i v 9. Jag fick ett vul pga att jag hade lite blödningar.
  9. Medlem sedan
    Dec 2014
    #5
    Okej, hemskt ledsen för din skull
  10. 5
    Okej, hemskt ledsen för din skull
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar