ont!
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    ont!

    Usch superorolig Har haft som en enda lång sammandragning hela em/kvällen, hoppas på konstig växtvärk men har ju varit ute och busat med gulliganerna både igår och idag + att minsta är inne i en "bära-mig-fas" så känns även i ryggen. Kommer inte ihåg när jag har börjat känna så här med dom andra men knappast så här tidigt (v 15 imorgon). 1 v kvar till FVP och antagligen 2 v kvar till svar
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    ont! Usch superorolig Har haft som en enda lång sammandragning hela em/kvällen, hoppas på konstig växtvärk men har ju varit ute och busat med gulliganerna både igår och idag + att minsta är inne i en "bära-mig-fas" så känns även i ryggen. Kommer inte ihåg när jag har börjat känna så här med dom andra men knappast så här tidigt (v 15 imorgon). 1 v kvar till FVP och antagligen 2 v kvar till svar
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Usch då.
    Gör det ont i magen, eller är det bara att det spänner och är obehagligt? Om det gör _ont_ borde du kanske kolla upp det?
    Hoppas det känns bättre imorgon!
  4. 2
    Usch då.
    Gör det ont i magen, eller är det bara att det spänner och är obehagligt? Om det gör _ont_ borde du kanske kolla upp det?
    Hoppas det känns bättre imorgon!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Inte speciellt ont me som en rejäl sammandragning, spänner och drar, hoppas att det är växtvärk, blev lite bättre dagen efter men så fort jag gör något lite mer fysiskt ansträngande så kommer det tillbaka
  6. 3
    Inte speciellt ont me som en rejäl sammandragning, spänner och drar, hoppas att det är växtvärk, blev lite bättre dagen efter men så fort jag gör något lite mer fysiskt ansträngande så kommer det tillbaka
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar