Rörelser
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Rörelser

    Idag kände jag den där lite kittlande, bubblande känslan av en minibebis som kickar <3 underbart att känna liv även om oron inför FVP fortfarande är enorm men njuter av mitt lilla "yngel" än så länge, är i v 15 nu (14+2)
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Rörelser Idag kände jag den där lite kittlande, bubblande känslan av en minibebis som kickar <3 underbart att känna liv även om oron inför FVP fortfarande är enorm men njuter av mitt lilla "yngel" än så länge, är i v 15 nu (14+2)
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Åh det är ju så mysigt!
    Var det 15:e du skulle göra FVP? Hoppas allt går bra <3
  4. 2
    Åh det är ju så mysigt!
    Var det 15:e du skulle göra FVP? Hoppas allt går bra <3
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Tack! Japp på torsdag är det dax, så himla nervös, drömmer mardrömmar om att allt fostervatten rinner ut så jag ligger och håller om bebisen genom skinnet i magen och kan se och känna den hur tydligt som helst
    Har tagit sem från jobbet (jobbar bara 50% på schema så jag tog 3 dagar nu efter helgerna så då behöver jag inte jobba förrän den 26 igen) och då kan jag förhoppningsvis "komma ut" om alster bra ut annars är jag väl sjukskriven :/
  6. 3
    Tack! Japp på torsdag är det dax, så himla nervös, drömmer mardrömmar om att allt fostervatten rinner ut så jag ligger och håller om bebisen genom skinnet i magen och kan se och känna den hur tydligt som helst
    Har tagit sem från jobbet (jobbar bara 50% på schema så jag tog 3 dagar nu efter helgerna så då behöver jag inte jobba förrän den 26 igen) och då kan jag förhoppningsvis "komma ut" om alster bra ut annars är jag väl sjukskriven :/
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Fy vilken läskig mardröm!!!
    Din oro avspeglar sig förmodligen i drömmarna. Men det kommer gå bra <3
  8. 4
    Fy vilken läskig mardröm!!!
    Din oro avspeglar sig förmodligen i drömmarna. Men det kommer gå bra <3
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Jo så är det säkert men det var en så verklig dröm så har haft svårt att släppa den
    Har ju ytterligare två nervösa veckor framför mig (oss) innan vi har fått svar och innan risken för MF efter provet är borta.
    Orkar snart inte med den här nervpressen längre, känner att jag bara snäser och är otrevlig mot allt och alla, sover dåligt, trött, illamående och mår blää både mentalt och fysiskt.
    Jag vill ju kunna slappna av och njuta av denna sista graviditet och bebisen som ska komma men kan bara inte
  10. 5
    Jo så är det säkert men det var en så verklig dröm så har haft svårt att släppa den
    Har ju ytterligare två nervösa veckor framför mig (oss) innan vi har fått svar och innan risken för MF efter provet är borta.
    Orkar snart inte med den här nervpressen längre, känner att jag bara snäser och är otrevlig mot allt och alla, sover dåligt, trött, illamående och mår blää både mentalt och fysiskt.
    Jag vill ju kunna slappna av och njuta av denna sista graviditet och bebisen som ska komma men kan bara inte
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar