Hur mår ni?
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Hur mår ni?

    Hur mår ni nu när vi har kommit en bit in i graviditeterna?
    Nu är illamåendet borta för det mesta men tröttheten och nästäppan är kvar. Ibland känner jag av fogarna lite grann men än så länge är det inget större problem, nu börjar ju egentligen den bästa tiden som gravid tycker jag från v 15 - 30 ungefär när man börjar se gravid ut och inte bara tjock och innan man är för tung och otymplig.
    Försöker njuta av att vara gravid och skjuta oron åt sidan men går så där... ridningen börjar igen denh här veckan men jag får väl stå över 2 gånger åtminstone för säkerhets skull sen hopas jag kunna rida igen några månader till
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Hur mår ni? Hur mår ni nu när vi har kommit en bit in i graviditeterna?
    Nu är illamåendet borta för det mesta men tröttheten och nästäppan är kvar. Ibland känner jag av fogarna lite grann men än så länge är det inget större problem, nu börjar ju egentligen den bästa tiden som gravid tycker jag från v 15 - 30 ungefär när man börjar se gravid ut och inte bara tjock och innan man är för tung och otymplig.
    Försöker njuta av att vara gravid och skjuta oron åt sidan men går så där... ridningen börjar igen denh här veckan men jag får väl stå över 2 gånger åtminstone för säkerhets skull sen hopas jag kunna rida igen några månader till
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Mår bra.
    Är ju trött, och har foglossning. Men i övrigt så!
    Är inne i vecka 17, känns som det gått snabbt sista veckorna. Nu ser jag fram emot RUL om tre veckor, den 3/2!
  4. 2
    Mår bra.
    Är ju trött, och har foglossning. Men i övrigt så!
    Är inne i vecka 17, känns som det gått snabbt sista veckorna. Nu ser jag fram emot RUL om tre veckor, den 3/2!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Blev daterad till 14+6 idag så imorgon blir det v 16 Har RUL den 5/2.
    Tack o lov lyser foglossningen än så länge med sin frånvaro men jag är superöm i brösten, kan knappt röra vid dom
  6. 3
    Blev daterad till 14+6 idag så imorgon blir det v 16 Har RUL den 5/2.
    Tack o lov lyser foglossningen än så länge med sin frånvaro men jag är superöm i brösten, kan knappt röra vid dom
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar