Back in business
Träning
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Back in business

    Två dagars "aktiv vila" blev det, tog en rask promenad på närmare en timme bägge dagarna. Nu mår jag bra igen och idag har jag kört välbehövlig styrka överkropp, som vanligt med fokus på rygg.

    Inatt drömde jag att jag köpte en kettleball, när jag vaknade tänkte jag att det var kroppens sätt att tala om för mig att det var ok att träna igen
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Back in business Två dagars "aktiv vila" blev det, tog en rask promenad på närmare en timme bägge dagarna. Nu mår jag bra igen och idag har jag kört välbehövlig styrka överkropp, som vanligt med fokus på rygg.

    Inatt drömde jag att jag köpte en kettleball, när jag vaknade tänkte jag att det var kroppens sätt att tala om för mig att det var ok att träna igen
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Skönt att det gick över så fort!
  4. 2
    Skönt att det gick över så fort!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Gött! Gick du och köpte en kettlebell IRL också?
  6. 3
    Gött! Gick du och köpte en kettlebell IRL också?
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Inte igår... Kanske i helgen? Idag blev det jogg 30 min, ca 4 km. Mycket nöjd med att jag sprang före frukost, det är inte direkt min styrka
  8. 4
    Inte igår... Kanske i helgen? Idag blev det jogg 30 min, ca 4 km. Mycket nöjd med att jag sprang före frukost, det är inte direkt min styrka
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Ja, verkligen! Hade varit trist med en långförkylning nu.
  10. 5
    Ja, verkligen! Hade varit trist med en långförkylning nu.
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Bra jobbat! Hur gick det? Höll du dig frisk eller fick du ett bakslag?
    Ha det gott!
  12. 6
    Bra jobbat! Hur gick det? Höll du dig frisk eller fick du ett bakslag?
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Jag är frisk! Igår blev det milen i lugnt tempo, 66 minuter. Idag är planen backintervaller, som alltid på söndagarna
  14. 7
    Jag är frisk! Igår blev det milen i lugnt tempo, 66 minuter. Idag är planen backintervaller, som alltid på söndagarna
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Härligt!
    Ha det gott!
  16. 8
    Härligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar