Juli-bebisar, var är ni
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Juli-bebisar, var är ni

    Verkar vara dåligt med julibebisar eller har aff blivit så folktomt? När jag har väntat mina andra barn så har det verkligen varit full rulle på ankomstsidorna, kunde ju vara 2-3 hela sidor per dag, nu har vi inte ens lyckats fylla en sida på 4 månader :/
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Juli-bebisar, var är ni Verkar vara dåligt med julibebisar eller har aff blivit så folktomt? När jag har väntat mina andra barn så har det verkligen varit full rulle på ankomstsidorna, kunde ju vara 2-3 hela sidor per dag, nu har vi inte ens lyckats fylla en sida på 4 månader :/
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Tror de flesta håller till på Facebook nu. Var betydligt mer fart när jag väntade mina andra barn också (inte -13, men tidigare).

    Jag är här. Kollar in i princip dagligen. Ligger med dunderförkylning nu, så det är inte så mkt med mig.
    Gick in i vecka 18 idag och förstår inte vart tiden tagit vägen!
  4. 2
    Tror de flesta håller till på Facebook nu. Var betydligt mer fart när jag väntade mina andra barn också (inte -13, men tidigare).

    Jag är här. Kollar in i princip dagligen. Ligger med dunderförkylning nu, så det är inte så mkt med mig.
    Gick in i vecka 18 idag och förstår inte vart tiden tagit vägen!
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Hej
    Jag tittar in så gott som varje dag. Men med tröttheten så blir man (jag) tyvärr även mindre aktiv.
    När jag väntade min nuvarande tös så var jag betydligt mer aktiv på de sidor och forum som jag deltog på.
    Har samma jobb och arbetar i samma omfattning men känner att jag är betydligt tröttare denna gången. Beror kanske delvis på att man inte bara kan slänga sig i soffan/sängen när man kommer hem från jobbet som under första graviditeten.

    Känner som tur är inte av fogarna än och hoppas att det dröjer (eller inte kommer att kännas alls), förra gången var det ganska tufft i perioder, framförallt de sista 2-3 månaderna.

    Ha en fantastisk eftermiddag/kväll!
  6. 3
    Hej
    Jag tittar in så gott som varje dag. Men med tröttheten så blir man (jag) tyvärr även mindre aktiv.
    När jag väntade min nuvarande tös så var jag betydligt mer aktiv på de sidor och forum som jag deltog på.
    Har samma jobb och arbetar i samma omfattning men känner att jag är betydligt tröttare denna gången. Beror kanske delvis på att man inte bara kan slänga sig i soffan/sängen när man kommer hem från jobbet som under första graviditeten.

    Känner som tur är inte av fogarna än och hoppas att det dröjer (eller inte kommer att kännas alls), förra gången var det ganska tufft i perioder, framförallt de sista 2-3 månaderna.

    Ha en fantastisk eftermiddag/kväll!
  7. Medlem sedan
    Aug 2014
    #4

    Juli-bebisar, var är ni

    Här är ytterligare en juli bebis, själv känner jag tyvärr av foglossningen redan och föredrar att ligga framför att sitta. Illamåendet har inte riktigt försvunnit än men är tack och lov avsevärt mycket bättre nu.
  8. 4
    Juli-bebisar, var är ni Här är ytterligare en juli bebis, själv känner jag tyvärr av foglossningen redan och föredrar att ligga framför att sitta. Illamåendet har inte riktigt försvunnit än men är tack och lov avsevärt mycket bättre nu.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Välkommen!

    Jag har också besvär av fogarna, har haft det med alla barnen.
    Trist att illamåendet sitter i, hoppas det ger med sig snart!
  10. 5
    Välkommen!

    Jag har också besvär av fogarna, har haft det med alla barnen.
    Trist att illamåendet sitter i, hoppas det ger med sig snart!
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6

    Juli-bebisar, var är ni

    Tack! Jo det gör jag med, det är fascinerande hur olika graviditeter kan vara. Jag har 3 barn sen tidigare och av båda könen men så här dåligt har jag inte mått tidigare. Så jag skyller på nya mannen och hans gener :-D
  12. 6
    Juli-bebisar, var är ni Tack! Jo det gör jag med, det är fascinerande hur olika graviditeter kan vara. Jag har 3 barn sen tidigare och av båda könen men så här dåligt har jag inte mått tidigare. Så jag skyller på nya mannen och hans gener :-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar