skraj men peppad!
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    skraj men peppad!

    Idag ska jag träna för första gången på två månader. Efter min lunginflammation och därefter urinvägsinfektion och långdragna luftrörsproblem har jag varit extremt försiktig. Jag har yogat 5-20 min hemma och tagit promenader. Idag tänkte jag jogga långsamt men börja med en mjuk uppvärmning och sluta med yoga.

    Har en son som precis blivit frisk från influensa så jag är rädd att få det. Är dock också riktigt peppad att få röra på mig!

    Mycket blandade känslor!
    Ha det gott!
  2. 1
    skraj men peppad! Idag ska jag träna för första gången på två månader. Efter min lunginflammation och därefter urinvägsinfektion och långdragna luftrörsproblem har jag varit extremt försiktig. Jag har yogat 5-20 min hemma och tagit promenader. Idag tänkte jag jogga långsamt men börja med en mjuk uppvärmning och sluta med yoga.

    Har en son som precis blivit frisk från influensa så jag är rädd att få det. Är dock också riktigt peppad att få röra på mig!

    Mycket blandade känslor!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Ja det har varit långdraget för dig, håller alla tummar att det kommer gå bra för dig idag!
  4. 2
    Ja det har varit långdraget för dig, håller alla tummar att det kommer gå bra för dig idag!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Håller tummarna för att kroppen känns stark och att du slipper fler infektioner nu. Bra att du tar det så lugnt i uppstarten, tror att det är en förutsättning för att det ska gå bra!
  6. 3
    Håller tummarna för att kroppen känns stark och att du slipper fler infektioner nu. Bra att du tar det så lugnt i uppstarten, tror att det är en förutsättning för att det ska gå bra!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Hoppas du har haft en frisk och skön träningsdag!
  8. 4
    Hoppas du har haft en frisk och skön träningsdag!
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Det gick bra! Kändes underbart att springa! Även om jag definitivt var långsam som en snigel kändes det härligt och friskt! Det gick helt klart bättre än förväntat!

    Nu gäller det bara att hoppas på att jag slipper bakslag.
    Ha det gott!
  10. 5
    Det gick bra! Kändes underbart att springa! Även om jag definitivt var långsam som en snigel kändes det härligt och friskt! Det gick helt klart bättre än förväntat!

    Nu gäller det bara att hoppas på att jag slipper bakslag.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Vad roligt! Hoppas det fortsätter så!
  12. 6
    Vad roligt! Hoppas det fortsätter så!
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Kul att höra! Håller tummarna för att du slipper bakslag!
  14. 7
    Kul att höra! Håller tummarna för att du slipper bakslag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar