Först ut.. - Sidan 2
Oktoberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #21
    Hahaha på sätt och vis himla skönt för jag skulle känna mig klar med barnafödandet efteråt! ;-)
    men jag hänger upp mig på riskerna, speciellt då jag är så himla liten och späd med mina 42kg :-/ vart skulle dem få plats lixom?
    I veckan blir det iaf VUL så vetskapen kanske kommer snart! :-)
  2. 21
    Hahaha på sätt och vis himla skönt för jag skulle känna mig klar med barnafödandet efteråt! ;-)
    men jag hänger upp mig på riskerna, speciellt då jag är så himla liten och späd med mina 42kg :-/ vart skulle dem få plats lixom?
    I veckan blir det iaf VUL så vetskapen kanske kommer snart! :-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #22
    Hej!! Jag har också plussat! Beräknad 4 oktober, med mitt andra barn. Jag har skapat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015 " för alla oss som ska ha barn samtidigt, det skulle vara jätte roligt om vi kunde följa varandra genom det! Stort grattis till er alla för plusset! Kram
  4. 22
    Hej!! Jag har också plussat! Beräknad 4 oktober, med mitt andra barn. Jag har skapat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015 " för alla oss som ska ha barn samtidigt, det skulle vara jätte roligt om vi kunde följa varandra genom det! Stort grattis till er alla för plusset! Kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #23
    Citat Ursprungligen postat av Minniz Visa inlägg
    Hej!! Jag har också plussat! Beräknad 4 oktober, med mitt andra barn. Jag har skapat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015 " för alla oss som ska ha barn samtidigt, det skulle vara jätte roligt om vi kunde följa varandra genom det! Stort grattis till er alla för plusset! Kram
    Hej!
    Även jag är gravid med mitt andra barn. Bf 9 oktober så är tidigt än 😊 men hittade inte din grupp på fb Minna! Kan du länka direkt till den?
  6. 23
    Citat Ursprungligen postat av Minniz Visa inlägg
    Hej!! Jag har också plussat! Beräknad 4 oktober, med mitt andra barn. Jag har skapat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015 " för alla oss som ska ha barn samtidigt, det skulle vara jätte roligt om vi kunde följa varandra genom det! Stort grattis till er alla för plusset! Kram
    Hej!
    Även jag är gravid med mitt andra barn. Bf 9 oktober så är tidigt än 😊 men hittade inte din grupp på fb Minna! Kan du länka direkt till den?
  7. Medlem sedan
    Feb 2015
    #24
  8. Medlem sedan
    Feb 2015
    #25
    kan ni hitta den nu?
  9. 25
    kan ni hitta den nu?
  10. Medlem sedan
    Jan 2009
    #26

    Bf mitten av oktober

    Ansluter till tråden jag med! Härligt att kunna prata av sig lite innan vi berättar nyheten för nära och kära Jag är 29 år och gravid med mitt andra barn, storebror är född -09. Hade väl inte tänkt ha så "stor" ålderskillnad mellan barnen med det blev så pga högskolestudier både för mig och sambon, men nu ÄNTLIGEN är vi redo för en liten bebis igen! ansluter gärna till fb-gruppen så småningom, eller går det att fixa så det inte syns för övriga vänner (har inte lust att berätta nyheten på fb precis)
  11. 26
    Bf mitten av oktober Ansluter till tråden jag med! Härligt att kunna prata av sig lite innan vi berättar nyheten för nära och kära Jag är 29 år och gravid med mitt andra barn, storebror är född -09. Hade väl inte tänkt ha så "stor" ålderskillnad mellan barnen med det blev så pga högskolestudier både för mig och sambon, men nu ÄNTLIGEN är vi redo för en liten bebis igen! ansluter gärna till fb-gruppen så småningom, eller går det att fixa så det inte syns för övriga vänner (har inte lust att berätta nyheten på fb precis)
  12. Medlem sedan
    Feb 2015
    #27
    hej va kul! gruppen är sluten men tror jag måste lägga till någon mer innan man kan söka på den sök på minna holioch skicka ett meddelande?
  13. 27
    hej va kul! gruppen är sluten men tror jag måste lägga till någon mer innan man kan söka på den sök på minna holioch skicka ett meddelande?
  14. Medlem sedan
    Dec 2013
    #28
    Citat Ursprungligen postat av Minniz Visa inlägg
    kan ni hitta den nu?
    Nu gick det super att hitta! 😊
    Även min kille är 9 mån, så om allt går som det ska så blir det precis 1 1/2 år mellan dem 😊
  15. 28
    Citat Ursprungligen postat av Minniz Visa inlägg
    kan ni hitta den nu?
    Nu gick det super att hitta! 😊
    Även min kille är 9 mån, så om allt går som det ska så blir det precis 1 1/2 år mellan dem 😊
  16. Medlem sedan
    Feb 2015
    #29
    Ni andra får gärna komma och göra oss sällskap i gruppen! "gravid med bf i oktober 2015 "
  17. 29
    Ni andra får gärna komma och göra oss sällskap i gruppen! "gravid med bf i oktober 2015 "
  18. Medlem sedan
    Apr 2005
    #30
    Hej.
    Det låter kul med en fb grupp att dela lite tankar men jag måste fråga först vad du har för inställningar? Är den hemlig? Vill inte att mina vänner ska se än att jag är medlem. Ska hålla d hemligt ända till mars/april om det går
  19. 30
    Hej.
    Det låter kul med en fb grupp att dela lite tankar men jag måste fråga först vad du har för inställningar? Är den hemlig? Vill inte att mina vänner ska se än att jag är medlem. Ska hålla d hemligt ända till mars/april om det går
  20. Medlem sedan
    Feb 2015
    #31
    Gruppen är sluten men kan absolut göras hemlig! Men förstått det som att ingen ser om du inte är med i gruppen? Alla andra grupper är slutna och ingen obehörig kan se gruppen att du e med
  21. 31
    Gruppen är sluten men kan absolut göras hemlig! Men förstått det som att ingen ser om du inte är med i gruppen? Alla andra grupper är slutna och ingen obehörig kan se gruppen att du e med
  22. Medlem sedan
    Feb 2015
    #32
    hej gruppen är en hemlig grupp då vi är många som inte berättat ännu
  23. 32
    hej gruppen är en hemlig grupp då vi är många som inte berättat ännu
  24. Medlem sedan
    Feb 2015
    #33
    hej gruppen är hemlig, då vi är många som inte berättat ännu sök på mitt namn och skicka iväg ett meddelande så lägger jag till minna holi
  25. 33
    hej gruppen är hemlig, då vi är många som inte berättat ännu sök på mitt namn och skicka iväg ett meddelande så lägger jag till minna holi
  26. Medlem sedan
    Apr 2005
    #34
    Toppen!
  27. 34
    Toppen!
  28. Anonym
    #35
    Iiiih! Jag gör er sällskap här
    Testade positivt på ett digitalt samt fick ett plus på ett "vanligt" Clearblue igår - men var tvungen att ta ett till digitalt test i morse, bara för att... Haha. Fick samma resultat som igår; Gravid 1-2!

    Detta är mitt (och vårt) första försök till att skaffa barn, och jag har inga sedan tidigare. Sambon däremot har en dotter på 6 år som bor här på heltid. Jag är 24 och han 32.

    Jag hittar inte gruppen på Facebook däremot! Skulle bli superglad om jag fick joina. Det här är lite scary ju...
  29. 35
    Iiiih! Jag gör er sällskap här
    Testade positivt på ett digitalt samt fick ett plus på ett "vanligt" Clearblue igår - men var tvungen att ta ett till digitalt test i morse, bara för att... Haha. Fick samma resultat som igår; Gravid 1-2!

    Detta är mitt (och vårt) första försök till att skaffa barn, och jag har inga sedan tidigare. Sambon däremot har en dotter på 6 år som bor här på heltid. Jag är 24 och han 32.

    Jag hittar inte gruppen på Facebook däremot! Skulle bli superglad om jag fick joina. Det här är lite scary ju...
  30. Medlem sedan
    Feb 2015
    #36
    Kan alltså ingen se att man är med i gruppen? Har jag fattat rätt då? :-)
  31. 36
    Kan alltså ingen se att man är med i gruppen? Har jag fattat rätt då? :-)
  32. Medlem sedan
    Feb 2015
    #37

    Plussade idag

    Hej allesammans!
    Plussade idag för första gången och är beräknad 17/10. Så mycket känslor som gått in och ut genom kroppen idag.. Upp och ner! Mäktiga sådana men man vet ju inte riktigt vart man ska ta vägen.. Å man känner sig så lite ensam på något vis.. Tokigt, men det kanske är så för er också? 😊
  33. 37
    Plussade idag Hej allesammans!
    Plussade idag för första gången och är beräknad 17/10. Så mycket känslor som gått in och ut genom kroppen idag.. Upp och ner! Mäktiga sådana men man vet ju inte riktigt vart man ska ta vägen.. Å man känner sig så lite ensam på något vis.. Tokigt, men det kanske är så för er också? 😊
  34. Medlem sedan
    Feb 2015
    #38
    Hejsan! Väntar vårt första barn tillsammans, är beräknad till runt den 12 okt. Har mått illa sedan v. 4 och idag har de nästan blivit värre än innan. Insett att jag inte kan äta stark eller fet mat längre då kommer illamånde direkt. Jag vill gärna gå med i facebook gruppen så jag skickar meddelande till dig Minna.
  35. 38
    Hejsan! Väntar vårt första barn tillsammans, är beräknad till runt den 12 okt. Har mått illa sedan v. 4 och idag har de nästan blivit värre än innan. Insett att jag inte kan äta stark eller fet mat längre då kommer illamånde direkt. Jag vill gärna gå med i facebook gruppen så jag skickar meddelande till dig Minna.
  36. Medlem sedan
    Apr 2013
    #39
    Kikar in och lämnar ett mycket litet avtryck då jag känner mig osäker på plusset. Kollade nu ikväll trots att jag inte ska ha mens förrän på fredag typ, men är så galet nyfiken så jag kunde inte låta bli.
    MYCKET svagt men man ser att det är mer än ett streck, och ja jag ska vänta ett par dagar och ta ett nytt.
    Mitt 3:de och sambons andra nu då, dottern är 12 år och sonen 14 månader, beräknad bf 30/10
  37. 39
    Kikar in och lämnar ett mycket litet avtryck då jag känner mig osäker på plusset. Kollade nu ikväll trots att jag inte ska ha mens förrän på fredag typ, men är så galet nyfiken så jag kunde inte låta bli.
    MYCKET svagt men man ser att det är mer än ett streck, och ja jag ska vänta ett par dagar och ta ett nytt.
    Mitt 3:de och sambons andra nu då, dottern är 12 år och sonen 14 månader, beräknad bf 30/10
  38. Medlem sedan
    Apr 2005
    #40

    Minniz fb

    Minniz...
    jag har nu ansökt på nytt om att gå med i fb gruppen men inte blivit medlem ännu. Kan du se min ansökan?
  39. 40
    Minniz fb Minniz...
    jag har nu ansökt på nytt om att gå med i fb gruppen men inte blivit medlem ännu. Kan du se min ansökan?
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar