RUL idag!
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    RUL idag!

    Allt såg helt perfekt ut. Bebisen ville först inte alls vara stilla, och sedan kurade den ihop sig och var lite svår att få bra bilder på
    Blev flyttad 5 dagar gentemot vad de sa på KUB, så bf är nu 2/7 och jag är tillbaka på 18+4 idag.
    image.jpg
  2. 1
    RUL idag! Allt såg helt perfekt ut. Bebisen ville först inte alls vara stilla, och sedan kurade den ihop sig och var lite svår att få bra bilder på
    Blev flyttad 5 dagar gentemot vad de sa på KUB, så bf är nu 2/7 och jag är tillbaka på 18+4 idag.
    image.jpg
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av -Catharina- Visa inlägg
    Allt såg helt perfekt ut. Bebisen ville först inte alls vara stilla, och sedan kurade den ihop sig och var lite svår att få bra bilder på
    Blev flyttad 5 dagar gentemot vad de sa på KUB, så bf är nu 2/7 och jag är tillbaka på 18+4 idag.
    image.jpg
    Jag va på RUL igår och är beräknad till 1/7 😊 va många fina bilder du fick med dig.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av -Catharina- Visa inlägg
    Allt såg helt perfekt ut. Bebisen ville först inte alls vara stilla, och sedan kurade den ihop sig och var lite svår att få bra bilder på
    Blev flyttad 5 dagar gentemot vad de sa på KUB, så bf är nu 2/7 och jag är tillbaka på 18+4 idag.
    image.jpg
    Jag va på RUL igår och är beräknad till 1/7 😊 va många fina bilder du fick med dig.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Saknar "gillaknapp" fina bilder men lite trist att bli flyttad på det hållet
  6. 3
    Saknar "gillaknapp" fina bilder men lite trist att bli flyttad på det hållet
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Ja, fem dagar är ju en del. Men huvudsaken är att allt är bra med bebisen
  8. 4
    Ja, fem dagar är ju en del. Men huvudsaken är att allt är bra med bebisen
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Helt klart Längtar till torsdag, bara hoppas jag hinner bli lite friskare tills dess
  10. 5
    Helt klart Längtar till torsdag, bara hoppas jag hinner bli lite friskare tills dess
  11. Anna m femman på G
    #6
    Åh vad skönt! Vilken lättnad! Kul med så många bilder, får ni betala för dem? Här står det en skylt att varje bild kostar 100kr, men jag har aldrig betalat med någon av barnen.

    Trist att få backa i tid, vilket jag åxå lär få göra. Har fått backa vid varje graviditet, allt från 7-14 dagar. Surt.
  12. 6
    Åh vad skönt! Vilken lättnad! Kul med så många bilder, får ni betala för dem? Här står det en skylt att varje bild kostar 100kr, men jag har aldrig betalat med någon av barnen.

    Trist att få backa i tid, vilket jag åxå lär få göra. Har fått backa vid varje graviditet, allt från 7-14 dagar. Surt.
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Nej, vi behövde inte betala.
    Har funderat nu efteråt på att det känns konstigt att det kunde bli back fem dagar. Har ju gjort flera tidigare ultraljud som sagt annat. Får prata med barnmorskan. Jag går över tiden, och vill ju helst inte gå till +14 som kanske egentligen då är +19. Känns lite risky med tanke på moderkakan etc.
  14. 7
    Nej, vi behövde inte betala.
    Har funderat nu efteråt på att det känns konstigt att det kunde bli back fem dagar. Har ju gjort flera tidigare ultraljud som sagt annat. Får prata med barnmorskan. Jag går över tiden, och vill ju helst inte gå till +14 som kanske egentligen då är +19. Känns lite risky med tanke på moderkakan etc.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar