fullt på träningspassen
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    fullt på träningspassen

    Ligger på soffan och försöker hitta ork att sticka iväg på yogan som börjar om en timme. Finns plats kvar tack vare den sena tiden.

    Ser att båda yogapassen är fullbokade i helgen med kö... :-(

    Hur ser det ut på gymet/gruppträningen hos er? Går det att få tider eller det januarirusning fortfarande?
    Ha det gott!
  2. 1
    fullt på träningspassen Ligger på soffan och försöker hitta ork att sticka iväg på yogan som börjar om en timme. Finns plats kvar tack vare den sena tiden.

    Ser att båda yogapassen är fullbokade i helgen med kö... :-(

    Hur ser det ut på gymet/gruppträningen hos er? Går det att få tider eller det januarirusning fortfarande?
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Vissa pass är hopplösa att få plats på om man inte står med fingret på bokningsknappen när de släpps; andra går det nästan alltid bra att få plats på (F&S Stockholm).
  4. 2
    Vissa pass är hopplösa att få plats på om man inte står med fingret på bokningsknappen när de släpps; andra går det nästan alltid bra att få plats på (F&S Stockholm).
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Fullt på de flesta passen, men F&S här känner ju igen problemet sedan tidigare år och kör extra många pass i januari och februari... Sedan blir det glesare igen

    Jag vet att även de andra gymmen (Korpen, STC...) har hög belastning och att det är många som gruffar över att de inte kommit intill på t ex Indoor Walking eller Grit på hela januari.
  6. 3
    Fullt på de flesta passen, men F&S här känner ju igen problemet sedan tidigare år och kör extra många pass i januari och februari... Sedan blir det glesare igen

    Jag vet att även de andra gymmen (Korpen, STC...) har hög belastning och att det är många som gruffar över att de inte kommit intill på t ex Indoor Walking eller Grit på hela januari.
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Jag tror att även simhallarna här har extrapass i januari.

    Jag har inte skaffat mig någon kod för bokning än, det är väl det jag borde...
    Ha det gott!
  8. 4
    Jag tror att även simhallarna här har extrapass i januari.

    Jag har inte skaffat mig någon kod för bokning än, det är väl det jag borde...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar