Presentation
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Presentation

    Hejs svejs. Tänkte att alla som vill får gärna presentera sig lite i denna tråd. Berätta bara det du vill göra, vi lär ju lära känna varann mer under den kommande tiden iaf ;-) Jag kan börja: är en 36årig tjej med finsk påbrå och älskar mitt jobb och är väldigt social av mig. Bor med maken och våra tre barn i en alldeles för liten villa (med bara 3 sovrum) nu då vi fick en oplanerad men redan älskad överraskning som beräknas anlända till oss den 27 augusti (enligt vul igår). Så vi lär behöva flytta till större så småningom. Mina barn är tjej 6år, kille 6år och tjej 3år. Största problemet inför 4:ans ankomst är hur vi löser bilfrågan :-P Ser fram emot att få lära känna er alla.
  2. 1
    Presentation Hejs svejs. Tänkte att alla som vill får gärna presentera sig lite i denna tråd. Berätta bara det du vill göra, vi lär ju lära känna varann mer under den kommande tiden iaf ;-) Jag kan börja: är en 36årig tjej med finsk påbrå och älskar mitt jobb och är väldigt social av mig. Bor med maken och våra tre barn i en alldeles för liten villa (med bara 3 sovrum) nu då vi fick en oplanerad men redan älskad överraskning som beräknas anlända till oss den 27 augusti (enligt vul igår). Så vi lär behöva flytta till större så småningom. Mina barn är tjej 6år, kille 6år och tjej 3år. Största problemet inför 4:ans ankomst är hur vi löser bilfrågan :-P Ser fram emot att få lära känna er alla.
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Hej

    Vi har redan påbörjat en presntationstråd. Men bra ide
  4. 2
    Hej

    Vi har redan påbörjat en presntationstråd. Men bra ide
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    den såg jag inte. :-) men då tar jag och flyttar min presentation dit ;-)
  6. 3
    den såg jag inte. :-) men då tar jag och flyttar min presentation dit ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar