Min tur med RUL
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Min tur med RUL

    En hekvikd liten kille som snurrade rundor så hon kunde knappt kolla och mäta men allt såg bara bra ut men blev också flyttad några dagar så den 9 juli ska han komma, hoppas han håller tiden så får alla barnen en 9:a i sitt födelsedatum (och jag slipper gå över )
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Min tur med RUL En hekvikd liten kille som snurrade rundor så hon kunde knappt kolla och mäta men allt såg bara bra ut men blev också flyttad några dagar så den 9 juli ska han komma, hoppas han håller tiden så får alla barnen en 9:a i sitt födelsedatum (och jag slipper gå över )
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Härligt!!
  4. 2
    Härligt!!
  5. Anna M femman på G
    #3
    Kul att få se lillen! Och att han är så igång!

    Då har vi samma BF nu...men jag ska på RUL på måndag och tar mer eller mindre för givet att jag får backa tiden, får alltid göra det. Men det är mitt minsta problem. Är så supernojig att ngt ska vara fel...suck!

    Det här med att det är mysigt att vara gravid, vart tog det vägen?!

    Grattis igen t pojken!😊
  6. 3
    Kul att få se lillen! Och att han är så igång!

    Då har vi samma BF nu...men jag ska på RUL på måndag och tar mer eller mindre för givet att jag får backa tiden, får alltid göra det. Men det är mitt minsta problem. Är så supernojig att ngt ska vara fel...suck!

    Det här med att det är mysigt att vara gravid, vart tog det vägen?!

    Grattis igen t pojken!😊
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar