uteblivet missfall
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    uteblivet missfall

    Hej! Idag fick jag en liten, liten blödning i samband med svag värk i magen.. Kände direkt att nåt var fel och åkte in till gyn, vid vul så visade det sig att knytet dött redan i v8.. Personalen var jättefin och jag ligger nu på patienthotellet och väntar på att medicinen ska börja verka.. Vi är otroligt ledsna men samtidigt glada att vi har varandra och faktiskt ska gifta oss nästa helg.. Lycka till allihopa! Kram //Mia
  2. 1
    uteblivet missfall Hej! Idag fick jag en liten, liten blödning i samband med svag värk i magen.. Kände direkt att nåt var fel och åkte in till gyn, vid vul så visade det sig att knytet dött redan i v8.. Personalen var jättefin och jag ligger nu på patienthotellet och väntar på att medicinen ska börja verka.. Vi är otroligt ledsna men samtidigt glada att vi har varandra och faktiskt ska gifta oss nästa helg.. Lycka till allihopa! Kram //Mia
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Vad tråkigt men vad skönt att ni kan känna glädje ändå. Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop och att det blir en bebis snart.
  4. 2
    Vad tråkigt men vad skönt att ni kan känna glädje ändå. Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop och att det blir en bebis snart.
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Jag beklagar och hoppas ni bli gravida snart igen. kram Grattis till bröllopet!
  6. 3
    Jag beklagar och hoppas ni bli gravida snart igen. kram Grattis till bröllopet!
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Beklagar verkligen. Bra att ni har varandra att luta er åt, viktigt att ni pratar om det. Själv höll jag allt inom mig då vi råkade ut för det för ca 4år sedan vilket inte var bra... lycka till med bröllopet och all lycka och välgång önskar jag er inför framtiden.
  8. 4
    Beklagar verkligen. Bra att ni har varandra att luta er åt, viktigt att ni pratar om det. Själv höll jag allt inom mig då vi råkade ut för det för ca 4år sedan vilket inte var bra... lycka till med bröllopet och all lycka och välgång önskar jag er inför framtiden.
  9. Medlem sedan
    Nov 2011
    #5
    Beklagar!!
    Men stort grattis till ert giftermål!!

    Ge inte upp! Tänker på dig.
  10. 5
    Beklagar!!
    Men stort grattis till ert giftermål!!

    Ge inte upp! Tänker på dig.
  11. Medlem sedan
    Feb 2015
    #6
    Beklagar verkligen! Vet hur det känns... Ni är snart på bebisbanan igen! Och ett jättegrattis till giftemålet!
  12. 6
    Beklagar verkligen! Vet hur det känns... Ni är snart på bebisbanan igen! Och ett jättegrattis till giftemålet!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar