Muskelbristning i vaden...
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Muskelbristning i vaden...

    Nej, det var ju inte kul... Var på ett HIT-pass igår och på näst sista stationen skulle vi växla mellan skivstångsthruster, skivstångsrodd och hopp över själva skivstången. I sista hoppserien kände jag hur det sträckte till i vaden, men fortsatte till nästa station där vi skulle göra omvända burpees, armhävningar och skridskohopp. Jag kände direkt att jag inte hade någon direkt spänst i högervaden så jag hoppade istället på ett ben och gjorde resten av övningarna. När vi sedan skulle jogga ned så var det tvärstopp... Ajajaj! Blev omlindad och beordrad högläge och nu har jag stödstrumpa och Voltaren. Det gör inte ont när jag står, men så fort jag belastar hugger det till... Träning i morgon är nog inte direkt realistiskt Hoppas att mitt vanliga snabba läkkött gör ett bra jobb!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Muskelbristning i vaden... Nej, det var ju inte kul... Var på ett HIT-pass igår och på näst sista stationen skulle vi växla mellan skivstångsthruster, skivstångsrodd och hopp över själva skivstången. I sista hoppserien kände jag hur det sträckte till i vaden, men fortsatte till nästa station där vi skulle göra omvända burpees, armhävningar och skridskohopp. Jag kände direkt att jag inte hade någon direkt spänst i högervaden så jag hoppade istället på ett ben och gjorde resten av övningarna. När vi sedan skulle jogga ned så var det tvärstopp... Ajajaj! Blev omlindad och beordrad högläge och nu har jag stödstrumpa och Voltaren. Det gör inte ont när jag står, men så fort jag belastar hugger det till... Träning i morgon är nog inte direkt realistiskt Hoppas att mitt vanliga snabba läkkött gör ett bra jobb!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Attans! Hoppas det snabbt läker!
  4. 2
    Attans! Hoppas det snabbt läker!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Synd! Krya på dig och ta inte i för fort!
    Ha det gott!
  6. 3
    Synd! Krya på dig och ta inte i för fort!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar