Idag testar jag...
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Idag testar jag...

    Det blir CirkelgymX - kanske hade varit bättre med vanligt Cirkelgym, men jag har i alla fall fördelen av att det är samma ledare som var med på passet där vaden smällde i tisdags, så han kommer nog att ha ögonen på mig... (fick meddelande från honom igår förmiddag att jag INTE var välkommen på hans pass som igår ). Det är ju så himla tråkigt att inte få träna!!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Idag testar jag... Det blir CirkelgymX - kanske hade varit bättre med vanligt Cirkelgym, men jag har i alla fall fördelen av att det är samma ledare som var med på passet där vaden smällde i tisdags, så han kommer nog att ha ögonen på mig... (fick meddelande från honom igår förmiddag att jag INTE var välkommen på hans pass som igår ). Det är ju så himla tråkigt att inte få träna!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Hur gick det? När jag fick en rejäl muskelbristning i låret tog det mig 6 veckor att bli helt återställd och det är också den tid det tar för en muskel att återhämta sig och bli stark igen.
  4. 2
    Hur gick det? När jag fick en rejäl muskelbristning i låret tog det mig 6 veckor att bli helt återställd och det är också den tid det tar för en muskel att återhämta sig och bli stark igen.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Bra faktiskt - när vi kör CirkelgymX så kör vi alltid två och två på stationerna och jag fick köra tillsammans med en av ledarna som själv har hälsporre för tillfället. Vi körde alternativa övningar på 3 av de 13 stationerna och vaden höll för trycket! Jag har sällan varit så nöjd över att få träna!
  6. 3
    Bra faktiskt - när vi kör CirkelgymX så kör vi alltid två och två på stationerna och jag fick köra tillsammans med en av ledarna som själv har hälsporre för tillfället. Vi körde alternativa övningar på 3 av de 13 stationerna och vaden höll för trycket! Jag har sällan varit så nöjd över att få träna!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Härligt skönt att det blivit så pass bra att du kan träna igen.
  8. 4
    Härligt skönt att det blivit så pass bra att du kan träna igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar