Börjar bli riktigt nervös...
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Börjar bli riktigt nervös...

    Ja, som ni vet så pågår återföringsförsök nummer tre här hos oss nu. Denna gången i stimulerad cykel och med en blastocyst. Vilket är nytt för oss och vi hoppas att det ger resultat. Hur kommer jag reagera om vi misslyckas en tredje gång? Jag vill inte ens tänka på det!

    Nästa tisdag, 24/2, kl 14.00 är det i alla fall dags för återföring. Och jag är både pirrig och galet nervös och rädd den här gången!
  2. 1
    Börjar bli riktigt nervös... Ja, som ni vet så pågår återföringsförsök nummer tre här hos oss nu. Denna gången i stimulerad cykel och med en blastocyst. Vilket är nytt för oss och vi hoppas att det ger resultat. Hur kommer jag reagera om vi misslyckas en tredje gång? Jag vill inte ens tänka på det!

    Nästa tisdag, 24/2, kl 14.00 är det i alla fall dags för återföring. Och jag är både pirrig och galet nervös och rädd den här gången!
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Emmet86 Visa inlägg
    Ja, som ni vet så pågår återföringsförsök nummer tre här hos oss nu. Denna gången i stimulerad cykel och med en blastocyst. Vilket är nytt för oss och vi hoppas att det ger resultat. Hur kommer jag reagera om vi misslyckas en tredje gång? Jag vill inte ens tänka på det!

    Nästa tisdag, 24/2, kl 14.00 är det i alla fall dags för återföring. Och jag är både pirrig och galet nervös och rädd den här gången!
    Åhhh, heja er! Håller alla tummar och tår för att det ska bli denna gång det tar sig! Jag förstår att du är rädd o nervös, jag börjar oxå bli lite sådant nu när jag börjat få datum inplanerat för vårt andra försök som förhoppningsvis blir en första återföring! jag ringde imorse o sa att jag fått blödning som planerat så då bokade vi tid för VUL för att kontrollera nedreglering 23/2. Sen drar vi väl igång m stimulering i 12-14 dagar hoppas jag! Till sommaren går vi omkring m tjocka magar hela bunten o tycker att alla denna oro var värt det! :-)
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Emmet86 Visa inlägg
    Ja, som ni vet så pågår återföringsförsök nummer tre här hos oss nu. Denna gången i stimulerad cykel och med en blastocyst. Vilket är nytt för oss och vi hoppas att det ger resultat. Hur kommer jag reagera om vi misslyckas en tredje gång? Jag vill inte ens tänka på det!

    Nästa tisdag, 24/2, kl 14.00 är det i alla fall dags för återföring. Och jag är både pirrig och galet nervös och rädd den här gången!
    Åhhh, heja er! Håller alla tummar och tår för att det ska bli denna gång det tar sig! Jag förstår att du är rädd o nervös, jag börjar oxå bli lite sådant nu när jag börjat få datum inplanerat för vårt andra försök som förhoppningsvis blir en första återföring! jag ringde imorse o sa att jag fått blödning som planerat så då bokade vi tid för VUL för att kontrollera nedreglering 23/2. Sen drar vi väl igång m stimulering i 12-14 dagar hoppas jag! Till sommaren går vi omkring m tjocka magar hela bunten o tycker att alla denna oro var värt det! :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Hur känns det nu Emmet? Är du redo för tredje gången gillt? Hoppas för en riktigt fin blastocyst till dig...!
  6. 3
    Hur känns det nu Emmet? Är du redo för tredje gången gillt? Hoppas för en riktigt fin blastocyst till dig...!
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Tack fina, fina du. Jag är: pirrig, hoppfull, spänd, glad och totalt skräckslagen. Det liksom bara måste gå nu, orkar jag ett tredje misslyckande? Är väldigt nervös inför tiningen just nu. Vi hade ju 3 st dag-2 embryon (1 kvar), men bara en blasto. Så om den inte går att tina blir det ju ingen återföring imorn...

    Hur går det för dig? Var är ni i processen nu?
  8. 4
    Tack fina, fina du. Jag är: pirrig, hoppfull, spänd, glad och totalt skräckslagen. Det liksom bara måste gå nu, orkar jag ett tredje misslyckande? Är väldigt nervös inför tiningen just nu. Vi hade ju 3 st dag-2 embryon (1 kvar), men bara en blasto. Så om den inte går att tina blir det ju ingen återföring imorn...

    Hur går det för dig? Var är ni i processen nu?
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Förstår det är många tankar. Tror det går finfint imorgon!

    Vi hoppas på att få starta med sprutor nästa mens... Eller helst ska ingen mens komma alls
  10. 5
    Förstår det är många tankar. Tror det går finfint imorgon!

    Vi hoppas på att få starta med sprutor nästa mens... Eller helst ska ingen mens komma alls
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Men framför allt, lycka till imorgon!!
  12. 6
    Men framför allt, lycka till imorgon!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2013
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Sissa83 Visa inlägg
    Men framför allt, lycka till imorgon!!
    Ja, lycka till idag, vi tänker på dig o håller alla tummar och tår!
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Sissa83 Visa inlägg
    Men framför allt, lycka till imorgon!!
    Ja, lycka till idag, vi tänker på dig o håller alla tummar och tår!
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8

    Börjar bli riktigt nervös...

    Hur har det gått idag?? Kram <3
  16. 8
    Börjar bli riktigt nervös... Hur har det gått idag?? Kram <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar