Hej !


Mitt namn är Annelie Jonsson och jag skriver min kandidatuppsats i socialpedagogiskt arbete på högskolan väst i Trollhättan.


Mitt forskningsintresse handlar om personers upplevelser av att bli förälder i unga år. I den här studien kommer jag att speciellt utforska vilken betydelse öppna förskolan ges av de unga föräldrarna. Jag tror att öppna förskolan är en viktigt plats för föräldrar att mötas på och hoppas att min studie kan bidra till kunskap om unga föräldrars känsla av delaktighet på öppna förskolan.
Jag vänder mig till dig som är mellan 18 och 23 år och ditt deltagande skulle vara uppskattat, jag kommer behöva intervjua 10 föräldrar för att få en bred uppfattning av era upplevelser. Intervjuerna kommer ske i det snaraste på en plats vi tillsammans kommer överens om.
I undersökningen kommer inga namn att nämnas eller uppgifter som kan härledas till dig som uppgiftslämnare. Den information som kommer fram vid intervjuerna kommer att behandlas av mig och min handledare. De data som har samlats in kommer att hanteras på ett sådant sätt att ingen utomstående får tillgång till den. Ditt deltagande är helt frivilligt och du kan när som helst under studiens gång avbryta ditt deltagande.


Tack på förhand



Annelie Jonsson

[email protected]

0723879444