OktoberBEBIS Göteborg - Sidan 2
Oktoberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #21

    FB grupp

    Har nu skapat en grupp på Facebook som vi kan använda. "Blivande mammor hösten 2015 Göteborg" Bjud gärna in andra blivande mammor till hösten.

    Förresten kanske halv 11 är bättre då de flesta frukosterbjudanden slutar kl 11. Kan ju va gott lixom 😀. Var bor du Maja?
  2. 21
    FB grupp Har nu skapat en grupp på Facebook som vi kan använda. "Blivande mammor hösten 2015 Göteborg" Bjud gärna in andra blivande mammor till hösten.

    Förresten kanske halv 11 är bättre då de flesta frukosterbjudanden slutar kl 11. Kan ju va gott lixom 😀. Var bor du Maja?
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #22
    Perfekt, såg det precis nu!
    Halv elva blir jättebra!
    Jag bor i Johanneberg, vart bor du?
  4. 22
    Perfekt, såg det precis nu!
    Halv elva blir jättebra!
    Jag bor i Johanneberg, vart bor du?
  5. Medlem sedan
    Jun 2015
    #23
    i Majorna! Har du nåt tips på cafe i stan du gillar? I Haga finns flera trevliga men jag har inget favoritställe. Brukar mest gå i Majorna 😀
  6. 23
    i Majorna! Har du nåt tips på cafe i stan du gillar? I Haga finns flera trevliga men jag har inget favoritställe. Brukar mest gå i Majorna 😀
  7. Medlem sedan
    Aug 2015
    #24
    Nä ingen direkt favorit men gillar fröken Olsson och petit café. Bodde i Majorna förut, och älskar café marmelad!
  8. 24
    Nä ingen direkt favorit men gillar fröken Olsson och petit café. Bodde i Majorna förut, och älskar café marmelad!
  9. Medlem sedan
    Jun 2015
    #25
    Jag har bokat en fika ihop med 3 andra blivande mammor från min föräldragrupp tisdag 22/9 10:30. Kan du då så kan vi slå ihop träffarna? På cafe Zenit.
  10. 25
    Jag har bokat en fika ihop med 3 andra blivande mammor från min föräldragrupp tisdag 22/9 10:30. Kan du då så kan vi slå ihop träffarna? På cafe Zenit.
  11. Medlem sedan
    Aug 2015
    #26
    Ja vad kul!
    Jag kan då, så då ses vi då! 😊
  12. 26
    Ja vad kul!
    Jag kan då, så då ses vi då! 😊
  13. Medlem sedan
    Jul 2015
    #27
    Hej gravid i vecka 35 och beräknad BF 22/10. Väntar första barn bor i Partille skulle vara kul att träffa andra mammor i Göteborg.
  14. 27
    Hej gravid i vecka 35 och beräknad BF 22/10. Väntar första barn bor i Partille skulle vara kul att träffa andra mammor i Göteborg.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar