hej
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    hej

    mycket mer orkar jag inte säga efter de värsta veckorna i mitt liv. jag mår bättre, men hem får jag inte komma ännu.....
  2. 1
    hej mycket mer orkar jag inte säga efter de värsta veckorna i mitt liv. jag mår bättre, men hem får jag inte komma ännu.....
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Åh Helena vad härligt att se dig här!!!! Kram
  4. 2
    Åh Helena vad härligt att se dig här!!!! Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Å så otroligt glad jag blir över att få höra av dig, jag vet av erfarenhet att det kommer ta ett tag att få igång kroppen igen men du kommer klara det små små steg åt gången och du har världens bästa hejar klack kom ihåg det och vi är vaken dygnet runt någonstans i världen. KRAM
  6. 3
    Å så otroligt glad jag blir över att få höra av dig, jag vet av erfarenhet att det kommer ta ett tag att få igång kroppen igen men du kommer klara det små små steg åt gången och du har världens bästa hejar klack kom ihåg det och vi är vaken dygnet runt någonstans i världen. KRAM
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    hej

    Kram, så härligt att du skriver!
    S 030505 och M 050502
  8. 4
    hej Kram, så härligt att du skriver!
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Åh, kära Helena, så enormt, underbart roligt att se dig skriva något igen. Det är nästan obeskrivligt vilken lättnad. Kära fina du. Stor, stor kram!
    This too shall pass.
  10. 5
    Åh, kära Helena, så enormt, underbart roligt att se dig skriva något igen. Det är nästan obeskrivligt vilken lättnad. Kära fina du. Stor, stor kram!
  11. Medlem sedan
    Feb 1999
    #6
    Åh fina Helena! Bästa inlägget!
    Kramar!
  12. 6
    Åh fina Helena! Bästa inlägget!
    Kramar!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Hej Helena! Det är fantastiskt att du orkar säga hej efter vad du har gått igenom! Det kommer att bli bättre. Det blir bra. Hoppas att du snart har återfått tillräckliga krafter för att åka hem. Stor kram
  14. 7
    Hej Helena! Det är fantastiskt att du orkar säga hej efter vad du har gått igenom! Det kommer att bli bättre. Det blir bra. Hoppas att du snart har återfått tillräckliga krafter för att åka hem. Stor kram
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Åh Helena som vi saknat dig! Välkommen tillbaka. Vi tänker på dig! kramar och kärlek i massor!
  16. 8
    Åh Helena som vi saknat dig! Välkommen tillbaka. Vi tänker på dig! kramar och kärlek i massor!
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Bästa inlägget! Så roligt att höra från dig, en oerhörd lättnad. Krama din fina familj <3
    En annorlunda bild av Andalusien: www.nyttundersolen.blogspot.com
  18. 9
    Bästa inlägget! Så roligt att höra från dig, en oerhörd lättnad. Krama din fina familj <3
  19. Medlem sedan
    Oct 2001
    #10
    Hej Helena!

    Fantastiskt att läsa dina ord idag!

    Kramar och massvis av energi och positiva tankar,
    Angelina
  20. 10
    Hej Helena!

    Fantastiskt att läsa dina ord idag!

    Kramar och massvis av energi och positiva tankar,
    Angelina
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11
    Det här är sannerligen det bäst HEJ-inlägget på länge!!!
    Kram Helena
  22. 11
    Det här är sannerligen det bäst HEJ-inlägget på länge!!!
    Kram Helena
  23. Medlem sedan
    May 2003
    #12
    Åh Helena! Alldedes fantastiskt att få läsa ett inlägg från dig. Det tar tid att återhämta sig från det du just gått igenom. Vad du har kämpat, fina du! Ha tålamod med sjukhusvistandet... förstår att det är aptrist. Men nu ska du bli starkare. Vi är här med dig hela tiden.
    Hälsa Eric så väldigt mycket och tacka igen för att han hållit oss uppdaterade, det har varit guld värt att vi har fått veta.
    STOR KRAM
  24. 12
    Åh Helena! Alldedes fantastiskt att få läsa ett inlägg från dig. Det tar tid att återhämta sig från det du just gått igenom. Vad du har kämpat, fina du! Ha tålamod med sjukhusvistandet... förstår att det är aptrist. Men nu ska du bli starkare. Vi är här med dig hela tiden.
    Hälsa Eric så väldigt mycket och tacka igen för att han hållit oss uppdaterade, det har varit guld värt att vi har fått veta.
    STOR KRAM
  25. Medlem sedan
    Feb 2001
    #13
    Hej vännen!
    Tack för livstecken. Ta en sak i taget och snart är du hemma med de dina igen.
    Kram
  26. 13
    Hej vännen!
    Tack för livstecken. Ta en sak i taget och snart är du hemma med de dina igen.
    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar