jag vill verkligen stanna här
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2015
    #1

    jag vill verkligen stanna här

    Tyvärr verkar min lilla inneboende inte vilja stanna kvar. Fick extrema smärtor igår, och blöder idag. Inte så mycket så hoppet finns ju, men det är precis så här jag haft ett antal gånger när det gått fel innan...
    Ska ringa gyn i morgon och se om de kan göra ett vul, så slipper jag gå och inte veta...
    :-(
  2. 1
    jag vill verkligen stanna här Tyvärr verkar min lilla inneboende inte vilja stanna kvar. Fick extrema smärtor igår, och blöder idag. Inte så mycket så hoppet finns ju, men det är precis så här jag haft ett antal gånger när det gått fel innan...
    Ska ringa gyn i morgon och se om de kan göra ett vul, så slipper jag gå och inte veta...
    :-(
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Å nej! Hoppas att det inte är någon fara. Det är så fruktansvärt jobbigt att gå igenom när det går fel. Håller tummarna hårt 💕
  4. 2
    Å nej! Hoppas att det inte är någon fara. Det är så fruktansvärt jobbigt att gå igenom när det går fel. Håller tummarna hårt 💕
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Hoppas det går bra och att du får en tid för vul snarast!
  6. 3
    Hoppas det går bra och att du får en tid för vul snarast!
  7. Medlem sedan
    Sep 2015
    #4
    Varit på vul. Tyvärr var det MA, fostret dog tidigt men har inte kommit ut helt än. Tråkigt men tyvärr inte ovanligt :-(
    hoppas ni andra får stanna här, lycka till!
  8. 4
    Varit på vul. Tyvärr var det MA, fostret dog tidigt men har inte kommit ut helt än. Tråkigt men tyvärr inte ovanligt :-(
    hoppas ni andra får stanna här, lycka till!
  9. Medlem sedan
    Aug 2015
    #5
    Å vad tråkigt. Så jobbigt för er. Kram 💕
  10. 5
    Å vad tråkigt. Så jobbigt för er. Kram 💕
  11. Medlem sedan
    Sep 2015
    #6
    Lider med dig... det är ju ens värsta mardröm. Hoppas att du återhämtar dig snabbt!
  12. 6
    Lider med dig... det är ju ens värsta mardröm. Hoppas att du återhämtar dig snabbt!
  13. Medlem sedan
    Sep 2015
    #7
    Usch vad hemskt! Lider med er
  14. 7
    Usch vad hemskt! Lider med er
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar