Onsdag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Onsdag

    Jag är förkyld och seg. Här inne är det inte mycket liv.
    "Klaga ej över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."

    /Mark Levengood
  2. 1
    Onsdag Jag är förkyld och seg. Här inne är det inte mycket liv.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Torsdag. Borde kliva upp. Ont i halsen.
  4. 2
    Torsdag. Borde kliva upp. Ont i halsen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Åh nej, inte halsont! Jag brukar mota Olle i grind genom att vira en halsduk runt halsen och gå omkring med denna tills halsen inte gör ont längre.
  6. 3
    Åh nej, inte halsont! Jag brukar mota Olle i grind genom att vira en halsduk runt halsen och gå omkring med denna tills halsen inte gör ont längre.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Heldött var ordet..
    Jag har vait pà banken och sedan handlat en grej. Hemma igen, sambon vill att vi skall tvätta bilarna. Superspännande...
    Ha en fin dag
  8. 4
    Heldött var ordet..
    Jag har vait pà banken och sedan handlat en grej. Hemma igen, sambon vill att vi skall tvätta bilarna. Superspännande...
    Ha en fin dag
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Oh, spänning när den är i sitt esse. Eller inte. Hoppas du får en finfin dag trots ospännande biltvätt. Nu somnar Endo här intill mig (han sover i skolan på måndagar och fredagar numera) och jag tänkte jag skulle göra någonting vettigt. Frågan är bara vad.
  10. 5
    Oh, spänning när den är i sitt esse. Eller inte. Hoppas du får en finfin dag trots ospännande biltvätt. Nu somnar Endo här intill mig (han sover i skolan på måndagar och fredagar numera) och jag tänkte jag skulle göra någonting vettigt. Frågan är bara vad.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar