Feber, yr och illamående. Vem kontakta?
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Feber, yr och illamående. Vem kontakta?

    Är gravid i v 8, mår inte alls bra. har feber, utmattad, trött, kan inte äta något. det jag äter eller dricker får jag upp igen. Har mitt första besök hos barnmorskan nästa vecka på torsdag.
    Har aldrig varit i kontakt med sjukvård tidigare, alltid varit frisk, har inte ens varit på besök hos vårdcentral på 17 år.
    Vem ska jag kontakta?
  2. 1
    Feber, yr och illamående. Vem kontakta? Är gravid i v 8, mår inte alls bra. har feber, utmattad, trött, kan inte äta något. det jag äter eller dricker får jag upp igen. Har mitt första besök hos barnmorskan nästa vecka på torsdag.
    Har aldrig varit i kontakt med sjukvård tidigare, alltid varit frisk, har inte ens varit på besök hos vårdcentral på 17 år.
    Vem ska jag kontakta?
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Citat Ursprungligen postat av VloS Visa inlägg
    Är gravid i v 8, mår inte alls bra. har feber, utmattad, trött, kan inte äta något. det jag äter eller dricker får jag upp igen. Har mitt första besök hos barnmorskan nästa vecka på torsdag.
    Har aldrig varit i kontakt med sjukvård tidigare, alltid varit frisk, har inte ens varit på besök hos vårdcentral på 17 år.
    Vem ska jag kontakta?
    Det låter tyvärr ganska normalt. Jag är i vecka 11 med mitt andra barn och har mått riktigt dåligt sedan vecka 7. I stället för att gå upp i vikt har jag gått ner 5 kg! Det är viktigt att du i alla fall får i dig vätska. Barnet tar det den behöver det är du som tar stryk... När jag eller min dotter har mått dåligt och behövt råd har jag ringt till 1177. De brukar alltid ha bra råd! Lycka till!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av VloS Visa inlägg
    Är gravid i v 8, mår inte alls bra. har feber, utmattad, trött, kan inte äta något. det jag äter eller dricker får jag upp igen. Har mitt första besök hos barnmorskan nästa vecka på torsdag.
    Har aldrig varit i kontakt med sjukvård tidigare, alltid varit frisk, har inte ens varit på besök hos vårdcentral på 17 år.
    Vem ska jag kontakta?
    Det låter tyvärr ganska normalt. Jag är i vecka 11 med mitt andra barn och har mått riktigt dåligt sedan vecka 7. I stället för att gå upp i vikt har jag gått ner 5 kg! Det är viktigt att du i alla fall får i dig vätska. Barnet tar det den behöver det är du som tar stryk... När jag eller min dotter har mått dåligt och behövt råd har jag ringt till 1177. De brukar alltid ha bra råd! Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Oj!! Stackare 5 kg! Det var mkt!! Yoghurt går ner och bravo skogsbär lime jouice. Absolut inget annat. Äcklas av vatten tom.
    Tack för tipset! Ska kontakta 1177 nästa gång

    Tack!
    Önskar dig också lycka till
  6. 3
    Oj!! Stackare 5 kg! Det var mkt!! Yoghurt går ner och bravo skogsbär lime jouice. Absolut inget annat. Äcklas av vatten tom.
    Tack för tipset! Ska kontakta 1177 nästa gång

    Tack!
    Önskar dig också lycka till
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar