RUL
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    RUL

    Har ni fått någon tid för RUL ännu? vi fick en tid den 14 januari. Seeeen tid blev det pga alla mellandagar och att jag jobbar natten under två veckor (de hade bara tidiga tider och det funkar ju inte då jag går av kl 7 på morgonen). Så jag kommer vara i vecka 21 då om jag inte räknat fel.
  2. 1
    RUL Har ni fått någon tid för RUL ännu? vi fick en tid den 14 januari. Seeeen tid blev det pga alla mellandagar och att jag jobbar natten under två veckor (de hade bara tidiga tider och det funkar ju inte då jag går av kl 7 på morgonen). Så jag kommer vara i vecka 21 då om jag inte räknat fel.
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av frucsvensson Visa inlägg
    Har ni fått någon tid för RUL ännu? vi fick en tid den 14 januari. Seeeen tid blev det pga alla mellandagar och att jag jobbar natten under två veckor (de hade bara tidiga tider och det funkar ju inte då jag går av kl 7 på morgonen). Så jag kommer vara i vecka 21 då om jag inte räknat fel.
    Jag fick också en sen tid. 20/1. Är ju i v 15 nu så det blir runt v 21 för mig med. :/
    BF 8/6 2016
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av frucsvensson Visa inlägg
    Har ni fått någon tid för RUL ännu? vi fick en tid den 14 januari. Seeeen tid blev det pga alla mellandagar och att jag jobbar natten under två veckor (de hade bara tidiga tider och det funkar ju inte då jag går av kl 7 på morgonen). Så jag kommer vara i vecka 21 då om jag inte räknat fel.
    Jag fick också en sen tid. 20/1. Är ju i v 15 nu så det blir runt v 21 för mig med. :/
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Vi fick tid 11/1, så för oss blir det mitten av v.19!
  6. 3
    Vi fick tid 11/1, så för oss blir det mitten av v.19!
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Men då har vi verkligen något att se fram emot i det nya året
  8. 4
    Men då har vi verkligen något att se fram emot i det nya året
  9. Medlem sedan
    Sep 2015
    #5
    Vi fick den 5/1!
  10. 5
    Vi fick den 5/1!
  11. Medlem sedan
    Sep 2015
    #6
    Hej på er....oj vad veckorna går....har tid den 8/1..längtar som bara den...vill ni veta könet? själv är jag ju väldigt nyfiken av mig så för mig blir det ett lätt val
  12. 6
    Hej på er....oj vad veckorna går....har tid den 8/1..längtar som bara den...vill ni veta könet? själv är jag ju väldigt nyfiken av mig så för mig blir det ett lätt val
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Citat Ursprungligen postat av JL8686 Visa inlägg
    Hej på er....oj vad veckorna går....har tid den 8/1..längtar som bara den...vill ni veta könet? själv är jag ju väldigt nyfiken av mig så för mig blir det ett lätt val
    Jag vill också veta. Är riktigt nyfiken och så vill jag kunna förbereda mig också.
    BF 8/6 2016
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av JL8686 Visa inlägg
    Hej på er....oj vad veckorna går....har tid den 8/1..längtar som bara den...vill ni veta könet? själv är jag ju väldigt nyfiken av mig så för mig blir det ett lätt val
    Jag vill också veta. Är riktigt nyfiken och så vill jag kunna förbereda mig också.
  15. Medlem sedan
    Sep 2014
    #8
    Jag vill definitivt veta. Min man vill att det ska vara en överraskning, men jag har förklarat varför jag vill veta.
    Jag vill känna mig mer förbered då man ska köpa kläder osv (ja, jag tänker pojk/flickkläder även om jag inte kommer välja direkt rosa eller direkt blått).
    Sen tror jag att det kommer bli betydligt lättare att komma på ett namn. Vi har inte en susning på varken pojk/flicknamn ännu. Har aldrig haft något namn som jag sparat sedan många år liksom.
  16. 8
    Jag vill definitivt veta. Min man vill att det ska vara en överraskning, men jag har förklarat varför jag vill veta.
    Jag vill känna mig mer förbered då man ska köpa kläder osv (ja, jag tänker pojk/flickkläder även om jag inte kommer välja direkt rosa eller direkt blått).
    Sen tror jag att det kommer bli betydligt lättare att komma på ett namn. Vi har inte en susning på varken pojk/flicknamn ännu. Har aldrig haft något namn som jag sparat sedan många år liksom.
  17. Medlem sedan
    Sep 2015
    #9
    Vi vill absolut veta könet men inte för klädernas skull, vi satsar på att vara så könsneutrala som möjligt. Handlar mer om att vi vill förbereda oss emotionellt och få så få överraskningar som möjligt, det är stort och omtumlande ändå som det är att få barn.
  18. 9
    Vi vill absolut veta könet men inte för klädernas skull, vi satsar på att vara så könsneutrala som möjligt. Handlar mer om att vi vill förbereda oss emotionellt och få så få överraskningar som möjligt, det är stort och omtumlande ändå som det är att få barn.
  19. Medlem sedan
    Jan 2015
    #10
    Vi kommer också ta reda på könet (om det går, det beror ju tydligen på hur bebbe ligger med med benen hur lätt det är att se!) Men absolut inte pga klädinköp eller så, mer av nyfikenhet!
  20. 10
    Vi kommer också ta reda på könet (om det går, det beror ju tydligen på hur bebbe ligger med med benen hur lätt det är att se!) Men absolut inte pga klädinköp eller så, mer av nyfikenhet!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar