blivande mammor i stockholm - Sidan 2
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #21
    Hej, Zofie heter jag 21 år gammal bor i Sollentuna med min man, vi väntar vår första son som är beräknad 26 maj. Skulle vara kul att lära känna andra blivande mammor
  2. 21
    Hej, Zofie heter jag 21 år gammal bor i Sollentuna med min man, vi väntar vår första son som är beräknad 26 maj. Skulle vara kul att lära känna andra blivande mammor
  3. Medlem sedan
    Dec 2015
    #22
    Kul! Men om vi säger att vi ses 3 april kl. 12:00 på café Vetekatten, ska vi köra på det? Vi kan ju mötas vid ingången på Kungsgatan 55, precis innanför dörrarna. Vad tycker ni om det? ☺️
  4. 22
    Kul! Men om vi säger att vi ses 3 april kl. 12:00 på café Vetekatten, ska vi köra på det? Vi kan ju mötas vid ingången på Kungsgatan 55, precis innanför dörrarna. Vad tycker ni om det? ☺️
  5. Medlem sedan
    Jan 2016
    #23
    Låter superkul!
    3 april 12:00 funkar bra för mig 😊
  6. 23
    Låter superkul!
    3 april 12:00 funkar bra för mig 😊
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #24
    Vetekatten kl 12 den 3 april - check för mig!
  8. 24
    Vetekatten kl 12 den 3 april - check för mig!
  9. Medlem sedan
    Dec 2015
    #25
    Toppen! Då blir vi några stycken, och så får de som kan o vill dyka upp Ser fram emot det, ska bli jättekul ☺️
  10. 25
    Toppen! Då blir vi några stycken, och så får de som kan o vill dyka upp Ser fram emot det, ska bli jättekul ☺️
  11. Medlem sedan
    Jan 2016
    #26
    Om alla här har facebook så kan jag skapa ett engagemang där å bjuda in er ☺ ?
  12. 26
    Om alla här har facebook så kan jag skapa ett engagemang där å bjuda in er ☺ ?
  13. Medlem sedan
    Dec 2015
    #27
    Ja, det låter jättebra! Mycket enklare med facebook Jag kan skicka ett privat meddelande till dig med min mejladress
  14. 27
    Ja, det låter jättebra! Mycket enklare med facebook Jag kan skicka ett privat meddelande till dig med min mejladress
  15. Medlem sedan
    Jan 2016
    #28
    Ja jättebra 😊

    Gör likadant ni andra så bjuder jag in er ☺
  16. 28
    Ja jättebra 😊

    Gör likadant ni andra så bjuder jag in er ☺
  17. Medlem sedan
    Mar 2016
    #29
    Jaaaa!
  18. 29
    Jaaaa!
  19. Medlem sedan
    Mar 2016
    #30
    Hur skickar man privata meddelanden?
  20. 30
    Hur skickar man privata meddelanden?
  21. Medlem sedan
    Mar 2016
    #31
    eller hittade nu tror jag
  22. 31
    eller hittade nu tror jag
  23. Medlem sedan
    Mar 2016
    #32
    Ja bra idé med Facebookgrupp, har skickat meddelande nu
  24. 32
    Ja bra idé med Facebookgrupp, har skickat meddelande nu
  25. Medlem sedan
    Mar 2016
    #33
    Jag har inte blivit inbjuden till gruppen på facebook...eller hittar inte någon inbjudan i alla fall, sandra kan du skicka inbjudan till mig? Jag skickar ett nytt mess till dig privat ang. vad jag heter på facebook...
  26. 33
    Jag har inte blivit inbjuden till gruppen på facebook...eller hittar inte någon inbjudan i alla fall, sandra kan du skicka inbjudan till mig? Jag skickar ett nytt mess till dig privat ang. vad jag heter på facebook...
  27. Medlem sedan
    Dec 2015
    #34
    Jag har inte heller blivit inbjuden till någon grupp! Det kanske inte gjorts någon grupp än? ☺️ Eller så har jag inte lyckats komma med. Annars får vi bara se till o starta en ��
  28. 34
    Jag har inte heller blivit inbjuden till någon grupp! Det kanske inte gjorts någon grupp än? ☺️ Eller så har jag inte lyckats komma med. Annars får vi bara se till o starta en ��
  29. Medlem sedan
    Jan 2016
    #35
    Hej alla.
    Jag skapade ett engagemang på facebook men det går bara att bjuda in dom jag är vän med på Facebook till de.

    Vill någon annan försöka skapa ett engagemang eller om någon vet hur man gör ? Annars om jag lägger till er som vän på facebook så kan jag bjuda in er.
  30. 35
    Hej alla.
    Jag skapade ett engagemang på facebook men det går bara att bjuda in dom jag är vän med på Facebook till de.

    Vill någon annan försöka skapa ett engagemang eller om någon vet hur man gör ? Annars om jag lägger till er som vän på facebook så kan jag bjuda in er.
  31. Medlem sedan
    Dec 2015
    #36
    Jag tror inte jag heller vet så mycket om att skapa grupper på facebook Men du får gärna lägga till mig som vän och sedan bjuda in mig ☺️
  32. 36
    Jag tror inte jag heller vet så mycket om att skapa grupper på facebook Men du får gärna lägga till mig som vän och sedan bjuda in mig ☺️
  33. Medlem sedan
    Mar 2016
    #37
    Ja du får gärna lägga till mig som vän
  34. 37
    Ja du får gärna lägga till mig som vän
  35. Medlem sedan
    Jan 2016
    #38
    Så 😃 har skickat vänförfrågningar till er nu ☺ om det är någon annan som vill va med på träffen 3 april så säg till 😊
  36. 38
    Så 😃 har skickat vänförfrågningar till er nu ☺ om det är någon annan som vill va med på träffen 3 april så säg till 😊
  37. Medlem sedan
    Oct 2015
    #39
    Jag har också skrivit meddelande men inte blivit inbjuden.
    Men det går bra att lägga till mig på fb.
    Ida Linné
  38. 39
    Jag har också skrivit meddelande men inte blivit inbjuden.
    Men det går bra att lägga till mig på fb.
    Ida Linné
  39. Medlem sedan
    Jan 2016
    #40
    Men gud! Har fått mejl tidigare varje gång någon skrivit här, men inte nu!
    Har totalt missat alla svar!
    Vilken fb-grupp skulle jag söka på?
    Eller kan jag lägga till dig Ida?
    Söndag kl 12 inne i stan?
    :-)
  40. 40
    Men gud! Har fått mejl tidigare varje gång någon skrivit här, men inte nu!
    Har totalt missat alla svar!
    Vilken fb-grupp skulle jag söka på?
    Eller kan jag lägga till dig Ida?
    Söndag kl 12 inne i stan?
    :-)
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar