Ingen annan? - Sidan 2
Majbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #21
    Hej! 2 maj beräknat här! så än är jag livrädd med att gå ut med det. Även om vi nog kommer att berätta tidigare denna gång än förra gången. Då fick 1 pers reda på det och sprang och sa det till alla andra.
    Har en tjej som kommer att vara ca2år då bebis i magen kommer
  2. 21
    Hej! 2 maj beräknat här! så än är jag livrädd med att gå ut med det. Även om vi nog kommer att berätta tidigare denna gång än förra gången. Då fick 1 pers reda på det och sprang och sa det till alla andra.
    Har en tjej som kommer att vara ca2år då bebis i magen kommer
  3. Medlem sedan
    Sep 2016
    #22
    Vi väntar vårat första barn 22 maj. Vi är väldigt nervösa men kommer bli så kul
    Grattis till er andra som ska bli föräldrar
  4. 22
    Vi väntar vårat första barn 22 maj. Vi är väldigt nervösa men kommer bli så kul
    Grattis till er andra som ska bli föräldrar
  5. Medlem sedan
    Oct 2016
    #23
    Bff 31 maj men den här sidan verkar ju krånglig att hänga med på . Finns det liknande bra sidor ni är anslutna för oss majfolk eller är det bara jag som måste öva här ?
  6. 23
    Bff 31 maj men den här sidan verkar ju krånglig att hänga med på . Finns det liknande bra sidor ni är anslutna för oss majfolk eller är det bara jag som måste öva här ?
  7. Medlem sedan
    Apr 2015
    #24
    Bf 16/5 och har inte vågat ta in det. Förra grav slutade med MA så har väldigt svårt att våga glädjas.
    har berättat på jobb och för min familj, har nämligen kräkts i sådär tre veckor 😳
  8. 24
    Bf 16/5 och har inte vågat ta in det. Förra grav slutade med MA så har väldigt svårt att våga glädjas.
    har berättat på jobb och för min familj, har nämligen kräkts i sådär tre veckor 😳
  9. Medlem sedan
    Oct 2016
    #25

    Äntligen en bebis!

    Hej, vi väntar vårt 5:e barn och som är så efterlängtad!! Våra barn kommer nästan vara mellan 4-19 år när minstingen kommer. BF 22/5 och vi har inte berättat ännu till släkt o vänner(inte ens syskonen), väntar till ultraljudet i v.10. Är så nojig att något ska gå fel, är ändå 40 år fyllda. Håller tummarna för oss alla här.
  10. 25
    Äntligen en bebis! Hej, vi väntar vårt 5:e barn och som är så efterlängtad!! Våra barn kommer nästan vara mellan 4-19 år när minstingen kommer. BF 22/5 och vi har inte berättat ännu till släkt o vänner(inte ens syskonen), väntar till ultraljudet i v.10. Är så nojig att något ska gå fel, är ändå 40 år fyllda. Håller tummarna för oss alla här.
  11. Medlem sedan
    Oct 2016
    #26
    Hej!

    Jag och min sambo väntar vårt första barn runt den 7 maj :-) Vi är väldigt spända och förväntansfulla! Det gick mycket fortare än vi trodde, redan på första försöket.

    Grattis till alla er andra som också väntar!
    /Jessica
  12. 26
    Hej!

    Jag och min sambo väntar vårt första barn runt den 7 maj :-) Vi är väldigt spända och förväntansfulla! Det gick mycket fortare än vi trodde, redan på första försöket.

    Grattis till alla er andra som också väntar!
    /Jessica
  13. Medlem sedan
    Oct 2016
    #27

    Hej och Grattis till er alla

    Hej Går in i vecka 12 på tisdag den 18 och bf är beräknad till den 8 Maj. Tror fortfarande inte att det är sant 😊. Men så glad. Det är min och min mans första barn.
    Började må illa i vecka 10 och det är fruktansvärt med illamående och kräkningar men va gör man. Hoppas bara allt går bra.
  14. 27
    Hej och Grattis till er alla Hej Går in i vecka 12 på tisdag den 18 och bf är beräknad till den 8 Maj. Tror fortfarande inte att det är sant 😊. Men så glad. Det är min och min mans första barn.
    Började må illa i vecka 10 och det är fruktansvärt med illamående och kräkningar men va gör man. Hoppas bara allt går bra.
  15. Medlem sedan
    Oct 2016
    #28

    Bf 15/5

    hallå!
    Så roligt att hitta ett forum där man kan få vara delaktig
    Jag och min sambo väntar vårt första barn den 15 maj -17. Fantastisk känsla efter två ledsamma MF tidigare i år. Har gått in i vecka 12 nu och håller hoppet och gnistan uppe!
    Grattis till er andra här inne. Hoppas vi kan dra lite nytta av varandra
  16. 28
    Bf 15/5 hallå!
    Så roligt att hitta ett forum där man kan få vara delaktig
    Jag och min sambo väntar vårt första barn den 15 maj -17. Fantastisk känsla efter två ledsamma MF tidigare i år. Har gått in i vecka 12 nu och håller hoppet och gnistan uppe!
    Grattis till er andra här inne. Hoppas vi kan dra lite nytta av varandra
  17. Medlem sedan
    Nov 2016
    #29
    Citat Ursprungligen postat av Ella1987 Visa inlägg
    Hej jag beräknas också föda i maj kring den 4:e. Det är första barnet och vi försökte i 1,5 år innan vi äntligen fick ett plus. Vore kul att komma i kontakt med andra som beräknas föda däromkring. Gärna i Stockholm.
    Bor också i Sthlm och ska ha några veckor efter dig vilken "sida" av Sthlm bor du?
  18. 29
    Citat Ursprungligen postat av Ella1987 Visa inlägg
    Hej jag beräknas också föda i maj kring den 4:e. Det är första barnet och vi försökte i 1,5 år innan vi äntligen fick ett plus. Vore kul att komma i kontakt med andra som beräknas föda däromkring. Gärna i Stockholm.
    Bor också i Sthlm och ska ha några veckor efter dig vilken "sida" av Sthlm bor du?
  19. Medlem sedan
    Dec 2016
    #30
    också beräknad 2 maj här . Det visade sig att den var 4 veckor äldre än vad vi trodde så vi var lite chockade men även glad att det kommer lite tidigare än vi väntade oss.
  20. 30
    också beräknad 2 maj här . Det visade sig att den var 4 veckor äldre än vad vi trodde så vi var lite chockade men även glad att det kommer lite tidigare än vi väntade oss.
  21. Medlem sedan
    Oct 2016
    #31
    Idag har jag varit på RUL och det visade en frisk liten pojke, fjärde pojken!!, med beräknad födelse 24 maj -17. Nu oändligt tacksam att allt såg fint ut, längtar efter den lille... Ni alla andra här inne, lycka till med graviditeten!!
  22. 31
    Idag har jag varit på RUL och det visade en frisk liten pojke, fjärde pojken!!, med beräknad födelse 24 maj -17. Nu oändligt tacksam att allt såg fint ut, längtar efter den lille... Ni alla andra här inne, lycka till med graviditeten!!
  23. Medlem sedan
    Jan 2017
    #32
    Jag och min man väntar vårt 3:e barn som är beräknad till 1 Maj. Det blir en liten sladdis då våra andra barn är 13 och 11.
    Vi är alla överlyckliga och kan knappt vänta till denna lilla tjej kommer till oss :-)
  24. 32
    Jag och min man väntar vårt 3:e barn som är beräknad till 1 Maj. Det blir en liten sladdis då våra andra barn är 13 och 11.
    Vi är alla överlyckliga och kan knappt vänta till denna lilla tjej kommer till oss :-)
  25. Medlem sedan
    Feb 2017
    #33
    Hej allihopa! Jag och min sambo väntar vårt första barn den 10e Maj, dom vi längtar nu! Hade varit kul om det fanns någon mer här som väntar ungefär samtidigt i Mellanskåne/södra skåne?
  26. 33
    Hej allihopa! Jag och min sambo väntar vårt första barn den 10e Maj, dom vi längtar nu! Hade varit kul om det fanns någon mer här som väntar ungefär samtidigt i Mellanskåne/södra skåne?
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar