God Jul på er alla. - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #21
    Detsamma, här har det varit fullt. Folk här varje dag, i sig nära och kära.
    Nu börjar det lugna ner sig, nu är endast en av sambons grabbar här, igår var även den äldsta med sambo.

    Sonen är hemma tills den 3/1 då han åker norrut igen.
  2. 21
    Detsamma, här har det varit fullt. Folk här varje dag, i sig nära och kära.
    Nu börjar det lugna ner sig, nu är endast en av sambons grabbar här, igår var även den äldsta med sambo.

    Sonen är hemma tills den 3/1 då han åker norrut igen.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #22

    Njae kanske, finns det...

    ens några "unga" kvar här? Å de vill nog knappast spela med en vit, trött, fet, gubbe i dessa tider.

    Nåja uppgraderar du så kan du alltid höra av dig. Eller så får du lägga in på plattan igen.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 22
    Njae kanske, finns det... ens några "unga" kvar här? Å de vill nog knappast spela med en vit, trött, fet, gubbe i dessa tider.

    Nåja uppgraderar du så kan du alltid höra av dig. Eller så får du lägga in på plattan igen.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #23

    Så jobbigt och...

    tråkigt för dig Valerina, jag önskar dig allt gott, hoppas de kan hitta vad som strular.

    Det är bra med mig, livet rullar på i en rasande fart och jag åker med.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 23
    Så jobbigt och... tråkigt för dig Valerina, jag önskar dig allt gott, hoppas de kan hitta vad som strular.

    Det är bra med mig, livet rullar på i en rasande fart och jag åker med.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #24

    Tack Mamma erik...

    då har du haft fullt ös. Kul för er. Kanske blir det lugnare för er nyår.

    God fortsättning.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 24
    Tack Mamma erik... då har du haft fullt ös. Kul för er. Kanske blir det lugnare för er nyår.

    God fortsättning.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #25

    Ha ha så...

    kul, shit så häftigt att kunna göra så men det var nog tur att denna möjlighet inte fanns på min tid, jag hade varit lost då.

    Jag kan knappt spela nått längre, behöver bygga en ny dator om jag ska hänga med i de senaste spelen.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 25
    Ha ha så... kul, shit så häftigt att kunna göra så men det var nog tur att denna möjlighet inte fanns på min tid, jag hade varit lost då.

    Jag kan knappt spela nått längre, behöver bygga en ny dator om jag ska hänga med i de senaste spelen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #26
    Härligt att höra att du är ok

    Min värk är troligen kronisk, men med mediciner och lite nya livsstrategier ska man väl kunna leva med detta också. Jag har ju inte så många andra alternativ än att leva med det eftersom jag inte har nån dödslängtan
  12. 26
    Härligt att höra att du är ok

    Min värk är troligen kronisk, men med mediciner och lite nya livsstrategier ska man väl kunna leva med detta också. Jag har ju inte så många andra alternativ än att leva med det eftersom jag inte har nån dödslängtan
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #27

    Ja lite så...

    vänjer man sig kanske och till viss del liksom accepterar. Kämpa på Valerina.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 27
    Ja lite så... vänjer man sig kanske och till viss del liksom accepterar. Kämpa på Valerina.
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #28
    God fortsättning!
    Har haft en lugn och skön jul.

    Ha ett bra nyår!
  16. 28
    God fortsättning!
    Har haft en lugn och skön jul.

    Ha ett bra nyår!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #29
    Ja precis så. Tack
  18. 29
    Ja precis så. Tack
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #30

    Tack Raisa_S...

    gott att ni har haft det bra.

    God fortsättning och ett riktigt gott Nytt år
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 30
    Tack Raisa_S... gott att ni har haft det bra.

    God fortsättning och ett riktigt gott Nytt år
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #31
    God fortsättning! Här har vi givetvis regn och några plusgrader, en traditionell skånsk jul mao ☺. Jag fick ett skov i tidig julklapp, sonen fyllde tonåring och moderaten passade på att skaffa nya brillor. Nämen vi har det väl bra förutom att hunden har fått primadonnafasoner och surar över regnet ☺
  22. 31
    God fortsättning! Här har vi givetvis regn och några plusgrader, en traditionell skånsk jul mao ☺. Jag fick ett skov i tidig julklapp, sonen fyllde tonåring och moderaten passade på att skaffa nya brillor. Nämen vi har det väl bra förutom att hunden har fått primadonnafasoner och surar över regnet ☺
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #32

    Tack Allis...

    gott att höra att ni trots ditt skov ändå har det okey. Önskar dig/er också allt gott.

    Gott nytt år.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 32
    Tack Allis... gott att höra att ni trots ditt skov ändå har det okey. Önskar dig/er också allt gott.

    Gott nytt år.
  25. Pyssling
    #33
    God fortsättning Smålandspappa! Vår julhelg var härlig, mysigt att ha alla barn och barnbarn här på en gång!

    Nu har alla åkt hem till sitt sen ett par dagar tillbaka, så nyårsafton spenderas på tu man hand med min man, också mysigt

    Gott nytt år!
  26. 33
    God fortsättning Smålandspappa! Vår julhelg var härlig, mysigt att ha alla barn och barnbarn här på en gång!

    Nu har alla åkt hem till sitt sen ett par dagar tillbaka, så nyårsafton spenderas på tu man hand med min man, också mysigt

    Gott nytt år!
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #34

    Tack Pyssling....

    låter som ni har haft full rulle på ett positivt sätt och riktigt trevligt med barn och barnbarn.
    Hoppas du och din man får en mysig kväll tillsammans.

    Önskar er ett riktigt Gott Nytt År.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 34
    Tack Pyssling.... låter som ni har haft full rulle på ett positivt sätt och riktigt trevligt med barn och barnbarn.
    Hoppas du och din man får en mysig kväll tillsammans.

    Önskar er ett riktigt Gott Nytt År.
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #35

    God fortsättning

    Jag har varit bortrest över nyår, men nu är jag hemma och kan se vad ni andra har haft för er. Nu börjar väl vardagen för många med skola osv.
  30. 35
    God fortsättning Jag har varit bortrest över nyår, men nu är jag hemma och kan se vad ni andra har haft för er. Nu börjar väl vardagen för många med skola osv.
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #36

    Tack Monica och...

    detsamma till dig. Låter gott att ha varit bortrest över nyår. Helst varmare trakter men det kanske det inte var.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 36
    Tack Monica och... detsamma till dig. Låter gott att ha varit bortrest över nyår. Helst varmare trakter men det kanske det inte var.
  33. Medlem sedan
    Nov 1999
    #37
    Jag och barnen var hos min mamma och hade det toppenbra.
  34. 37
    Jag och barnen var hos min mamma och hade det toppenbra.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar