Diabetes?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Diabetes?

    Jag har så ont i mina fötter 😕
    Har pågått i flera veckor...värst på morgonen när jag går upp.
    Men även när jag sitter still...
    Funderar på diabetes?
    Ni som har diabetes....stämmer detta in på det?
  2. 1
    Diabetes? Jag har så ont i mina fötter 😕
    Har pågått i flera veckor...värst på morgonen när jag går upp.
    Men även när jag sitter still...
    Funderar på diabetes?
    Ni som har diabetes....stämmer detta in på det?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Har haft så, och jag har inte diabetes (inte ens i närheten, har ofta lite lågt b-gluk vid rutinkoll eller när jag sökt för t.ex galla, inte över 5 och det var inte ens fastevärde, fastevärde har jag under 4 alltid).

    Jag tror jag hade felinställt Levaxin när jag hade ont i fötterna på morgnarna eller så var det min andra sjukdom som inte var inställd, ingen av dem är diabetes.
  4. 2
    Har haft så, och jag har inte diabetes (inte ens i närheten, har ofta lite lågt b-gluk vid rutinkoll eller när jag sökt för t.ex galla, inte över 5 och det var inte ens fastevärde, fastevärde har jag under 4 alltid).

    Jag tror jag hade felinställt Levaxin när jag hade ont i fötterna på morgnarna eller så var det min andra sjukdom som inte var inställd, ingen av dem är diabetes.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Det tydligaste och vanligaste tecknet på diabetes är att man dricker väldigt mycket och kissar väldigt mycket. Smärta i fötterna är väl något som kommer när man har haft sjukdomen länge?
  6. 3
    Det tydligaste och vanligaste tecknet på diabetes är att man dricker väldigt mycket och kissar väldigt mycket. Smärta i fötterna är väl något som kommer när man har haft sjukdomen länge?
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Mamma Erik Visa inlägg
    Det tydligaste och vanligaste tecknet på diabetes är att man dricker väldigt mycket och kissar väldigt mycket. Smärta i fötterna är väl något som kommer när man har haft sjukdomen länge?
    Tack för svaren ☺
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Mamma Erik Visa inlägg
    Det tydligaste och vanligaste tecknet på diabetes är att man dricker väldigt mycket och kissar väldigt mycket. Smärta i fötterna är väl något som kommer när man har haft sjukdomen länge?
    Tack för svaren ☺
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Kolla ditt b12 värde
  10. 5
    Kolla ditt b12 värde
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Och sköldkörteln också
  12. 6
    Och sköldkörteln också
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Jag har typ 2 men nej inget ont i fötterna
  14. 7
    Jag har typ 2 men nej inget ont i fötterna
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar