Vilka intressanta metoder för detta vet
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Aug 2023
    #1

    Vilka intressanta metoder för detta vet

    Hej alla! Jag har en ny flickvän och jag skulle vilja ge henne maximal njutning under sex. Vilka intressanta metoder för detta vet du? Jag skulle verkligen vilja överraska henne och göra henne lycklig.
  2. 1
    Vilka intressanta metoder för detta vet Hej alla! Jag har en ny flickvän och jag skulle vilja ge henne maximal njutning under sex. Vilka intressanta metoder för detta vet du? Jag skulle verkligen vilja överraska henne och göra henne lycklig.
  3. Medlem sedan
    Aug 2023
    #2
    Att tillfredsställa din nya flickvän är verkligen en viktig uppgift. Jag tycker att du ska fråga henne direkt om hennes preferenser när det gäller sex och vad som kan ge henne nöje. Genom uppriktig och uppriktig kommunikation kan du stärka ditt förhållande och tillfredsställa din flickväns önskningar. Titta på Sexvideor tillsammans så kanske hon visar dig vad hon gillar med det.
  4. 2
    Att tillfredsställa din nya flickvän är verkligen en viktig uppgift. Jag tycker att du ska fråga henne direkt om hennes preferenser när det gäller sex och vad som kan ge henne nöje. Genom uppriktig och uppriktig kommunikation kan du stärka ditt förhållande och tillfredsställa din flickväns önskningar. Titta på Sexvideor tillsammans så kanske hon visar dig vad hon gillar med det.
  5. Medlem sedan
    Aug 2023
    #3
    Först av allt: få inte panik. Jag tror att det är mycket viktigt i det här fallet att ha förtroende för dig själv och inte vara rädd för att fråga din vän om hennes önskemål. Hon kan erbjuda dig flera alternativ som kan vara av intresse för dig.
  6. 3
    Först av allt: få inte panik. Jag tror att det är mycket viktigt i det här fallet att ha förtroende för dig själv och inte vara rädd för att fråga din vän om hennes önskemål. Hon kan erbjuda dig flera alternativ som kan vara av intresse för dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar