Industri
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Feb 2024
    #1

    Industri

    Hej alla, jag har velat komma in i industrin länge och jag kan ingenting alls om stål, vad kan de säga mig?
  2. 1
    Industri Hej alla, jag har velat komma in i industrin länge och jag kan ingenting alls om stål, vad kan de säga mig?
  3. Medlem sedan
    Feb 2024
    #2

    Efterforska fakta

    Citat Ursprungligen postat av alikaka Visa inlägg
    Hej alla, jag har velat komma in i industrin länge och jag kan ingenting alls om stål, vad kan de säga mig?
    Hej! Det kan egentligen vara vad som helst. Skulle dock rekommendera att du tar en titt på exempelvis www.svenskiptv.com för att lära dig mer om stålindustrin. Där finns många kanaler för att efterforska fakta osv.

    Lycka till!
  4. 2
    Efterforska fakta
    Citat Ursprungligen postat av alikaka Visa inlägg
    Hej alla, jag har velat komma in i industrin länge och jag kan ingenting alls om stål, vad kan de säga mig?
    Hej! Det kan egentligen vara vad som helst. Skulle dock rekommendera att du tar en titt på exempelvis www.svenskiptv.com för att lära dig mer om stålindustrin. Där finns många kanaler för att efterforska fakta osv.

    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar