Tiden går så fort...
_0509 Septemberbarn
  1. Nora med Elias 15/8
    #1

    Tiden går så fort...

    Mina dagar går helt åt barnen, vill jag göra nåt för mig själv så får det bli på natten. Elias har precis somnat så och jag tänkte skriva några rader om vårt liv innan jag lägger mig.

    Elias har redan blivit två månader. Han har \"vaknat upp\" från att bara äta och sova. Han ligger gärna i babygymet om storebröderna leker nära, ler gör han jätte mycket också (speciellt åt pappa). Sen i måndags har han också börjat vända sig först från mage (han älskar att ligga på mage) till rygg och nu idag tvärtom. Vi var på 2 månaders kontroll i förrgår och han fick OK-stämpel. (Dock ville dom vänta lite med sprutan iom att han är född för tidigt). Han vägde 4100g och var 54cm lång.

    Det var lite från oss, hoppas ni alla har det bra!

    Kram,
  2. 1
    Tiden går så fort... Mina dagar går helt åt barnen, vill jag göra nåt för mig själv så får det bli på natten. Elias har precis somnat så och jag tänkte skriva några rader om vårt liv innan jag lägger mig.

    Elias har redan blivit två månader. Han har \"vaknat upp\" från att bara äta och sova. Han ligger gärna i babygymet om storebröderna leker nära, ler gör han jätte mycket också (speciellt åt pappa). Sen i måndags har han också börjat vända sig först från mage (han älskar att ligga på mage) till rygg och nu idag tvärtom. Vi var på 2 månaders kontroll i förrgår och han fick OK-stämpel. (Dock ville dom vänta lite med sprutan iom att han är född för tidigt). Han vägde 4100g och var 54cm lång.

    Det var lite från oss, hoppas ni alla har det bra!

    Kram,
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    likadant här

    man får passa på att göra saker sent på kvällen/natten när alla barnen sover...på dagarna är det fullt upp..
    man hinner dock smita in här nån minut emellanåt ;-).

  4. 2
    likadant här man får passa på att göra saker sent på kvällen/natten när alla barnen sover...på dagarna är det fullt upp..
    man hinner dock smita in här nån minut emellanåt ;-).

  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    hejsan!

    min Theo är ju oxå född 15/8! Har inte varit på 2 månaders kontroll ännu. MEn ska på torsdag. Vet att han väger 6kg och är ca 59 lång nu. MEn han har inte vänt sig från rygg till mage eller nåt sådant ännu. BVC säger att min mjälk är fett och näringsrik efttersom han växe så bra men jag vet inte ... låter konstigt.. Vad kul att han diggar bejbi gymmet! HAr precis tagit upp ellas gammla fårn källaren!
  6. 3
    hejsan! min Theo är ju oxå född 15/8! Har inte varit på 2 månaders kontroll ännu. MEn ska på torsdag. Vet att han väger 6kg och är ca 59 lång nu. MEn han har inte vänt sig från rygg till mage eller nåt sådant ännu. BVC säger att min mjälk är fett och näringsrik efttersom han växe så bra men jag vet inte ... låter konstigt.. Vad kul att han diggar bejbi gymmet! HAr precis tagit upp ellas gammla fårn källaren!

Liknande trådar

  1. Oj vad tiden går fort...
    By maja74 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 18:44
  2. Tiden går ... för fort
    By *Minnea* in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 07:44
  3. Tiden går så fort.
    By Kickan med A&A in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 19:55
  4. Tiden går fort när man har
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 23:24
  5. Tiden går fort
    By babysugen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar