Haha, vill ni höra om min kväll???
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Haha, vill ni höra om min kväll???

    Sitter just nu o ammar mosan o dricker en kopp te för att varva ner lite..

    Har varit på 10-års klassåterträff..

    Hur kul som helst och.... hur misslyckat som helst.. (med glimten i ögat alltså)..
    Skulle vara där till sju och skulle mötas hos en kompis innan... Moa skulle vara hemma..
    J ar med sig båda kidsen upp till sina föräldrar (de bor ju rätt nära oss) och jag hoppar in i duschen och drar på lite partymusik o fxar mig (vanlig BH!! smink!!! Hög musik!! whoohaaa)kvällen är på topp
    Eftersom Moa tog flaska förut vid ett tillfälle (hmm ca 2 mån sen iof) så oroar vi inte oss mer för det (vårt stora misstag visar det sig senare..)
    Åker dit, äter, träffar gamla klasskompisar (var faktiskt 24 utav 30, rätt bra jobbat va..)sen..
    ringer mobilen.. Moa vägrar ta flaskan!! de har tom provat med 2 olika nappar o flaskor.. Nopp never ever.. Så vid halv tio åker jag hem i full galopp (viby-spånga 15 min!!! Då har moa iof sovit en stund men inte ätit sitt kvällsmål...
    Ammar!

    Åker tillbaka (ok på 17 minuter nu då, inte lika bråttom)
    Vid halv två böjar jag känna mig rätt klar med kvällen.. Desvärre så har jag tagit stooora bilen som rymmer 7 pers... Ha, ni anar vad som komma skall va.. jepp, 14 personr vill ha skjuts.. Får in 6 av dem, de andra tar en taxi o några är kvar, sen åker vi viby-rotebro-råsunda-huvudsta-flysta o hem, denna gång på 60 minuter...
    Mamma Helena, räddaren i nöden?
    Jaja, jag hade iaf en lugn barnfri kväll, eller?
  2. 1
    Haha, vill ni höra om min kväll??? Sitter just nu o ammar mosan o dricker en kopp te för att varva ner lite..

    Har varit på 10-års klassåterträff..

    Hur kul som helst och.... hur misslyckat som helst.. (med glimten i ögat alltså)..
    Skulle vara där till sju och skulle mötas hos en kompis innan... Moa skulle vara hemma..
    J ar med sig båda kidsen upp till sina föräldrar (de bor ju rätt nära oss) och jag hoppar in i duschen och drar på lite partymusik o fxar mig (vanlig BH!! smink!!! Hög musik!! whoohaaa)kvällen är på topp
    Eftersom Moa tog flaska förut vid ett tillfälle (hmm ca 2 mån sen iof) så oroar vi inte oss mer för det (vårt stora misstag visar det sig senare..)
    Åker dit, äter, träffar gamla klasskompisar (var faktiskt 24 utav 30, rätt bra jobbat va..)sen..
    ringer mobilen.. Moa vägrar ta flaskan!! de har tom provat med 2 olika nappar o flaskor.. Nopp never ever.. Så vid halv tio åker jag hem i full galopp (viby-spånga 15 min!!! Då har moa iof sovit en stund men inte ätit sitt kvällsmål...
    Ammar!

    Åker tillbaka (ok på 17 minuter nu då, inte lika bråttom)
    Vid halv två böjar jag känna mig rätt klar med kvällen.. Desvärre så har jag tagit stooora bilen som rymmer 7 pers... Ha, ni anar vad som komma skall va.. jepp, 14 personr vill ha skjuts.. Får in 6 av dem, de andra tar en taxi o några är kvar, sen åker vi viby-rotebro-råsunda-huvudsta-flysta o hem, denna gång på 60 minuter...
    Mamma Helena, räddaren i nöden?
    Jaja, jag hade iaf en lugn barnfri kväll, eller?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Den återträffen

    minns jag, var på den förra året. Höggravid som ett hus, alla tittade och förundrades över att jag REDAN var gravid, 26 år. När jag sa att det var tredje barnet tittade de flesta snett på mig och undrade i princip varför. Inte så jättekul kväll...

    Din verkar rätt lyckad, roligt. :-)
  4. 2
    Den återträffen minns jag, var på den förra året. Höggravid som ett hus, alla tittade och förundrades över att jag REDAN var gravid, 26 år. När jag sa att det var tredje barnet tittade de flesta snett på mig och undrade i princip varför. Inte så jättekul kväll...

    Din verkar rätt lyckad, roligt. :-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    Som det kan bli...

    Hoppas i alla fall att det var kul i övrigt!
  6. 3
    Som det kan bli... Hoppas i alla fall att det var kul i övrigt!

Liknande trådar

  1. Vill ni höra om min dag?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 20:21
  2. vill ni höra om...
    By barn i mars? in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 18:04
  3. Nu vill jag höra
    By hemulen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 11:39
  4. Man hör det man vill höra..
    By familjsen in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 12:16
  5. Haha, vill ni höra om min kväll???
    By Helena Adde & Mosan in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar