Ang. medicinering vid bokstavssyndrom - Sidan 2
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #21

    AfF:s mycket kompetenta...

    ...programutvecklare har tydligen ännu inte riktigt löst problemen med att svara i trådarna. Men de har ju förstås haft mycket begränsad tid på sig. (Sisådär ett halvår). Jag får därför svara från mitt eget inlägg.

    Och mitt svar är att jag inte tar upp den här intill spyans gräns uttjatade frågan igen, Nilsfar - vilket dock på inget sätt betyder att jag ger dig rätt i dina återkommande, skrivbordskonstruerade försök att tillintetgöra människors efarenheter.
  2. 21
    AfF:s mycket kompetenta... ...programutvecklare har tydligen ännu inte riktigt löst problemen med att svara i trådarna. Men de har ju förstås haft mycket begränsad tid på sig. (Sisådär ett halvår). Jag får därför svara från mitt eget inlägg.

    Och mitt svar är att jag inte tar upp den här intill spyans gräns uttjatade frågan igen, Nilsfar - vilket dock på inget sätt betyder att jag ger dig rätt i dina återkommande, skrivbordskonstruerade försök att tillintetgöra människors efarenheter.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #22

    Jaga har inget emot att du avslutar dina...

    ...egocentriska utläggningar i frågan.
  4. 22
    Jaga har inget emot att du avslutar dina... ...egocentriska utläggningar i frågan.
  5. Anonym
    #23

    Den av dig påstådda...

    ...egocentrismen har vi OCKSÅ utrett ett stort antal gånger.

    Det är helt OK att diskutera samma viktiga frågor flera gånger, så länge det sker med nya snackdeltagare eller nya infallsvinklar. Att ständigt behöva älta samma frågor med ständigt samma motpart är däremot både meningslöst och MYCKET irriterande. Det avslöjar en fullkomligt makalös tvångsmässighet från denna motparts sida, skulle jag vilja säga.
  6. 23
    Den av dig påstådda... ...egocentrismen har vi OCKSÅ utrett ett stort antal gånger.

    Det är helt OK att diskutera samma viktiga frågor flera gånger, så länge det sker med nya snackdeltagare eller nya infallsvinklar. Att ständigt behöva älta samma frågor med ständigt samma motpart är däremot både meningslöst och MYCKET irriterande. Det avslöjar en fullkomligt makalös tvångsmässighet från denna motparts sida, skulle jag vilja säga.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Medicinering
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 18:24
  2. Medicinering
    By durian in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 20:58
  3. Medicinering?
    By lindot in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 20:24
  4. Medicinering
    By Ny på det här... in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 15:36
  5. Medicinering 3 ggr/dag
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 12:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar