Hej hej
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hej hej

    Maken vill titta på Invasion men det hoppar jag (jag tycks ju drömma mardrömmar bara maken nämner serien...). Ska tanka ur bilder ur kameran - var på min första fotokurs idag - 2 timmar nere i Sac - jättekul. Fast hade 1000 frågor till maken när jag kom hem. Bra ibland med en som kan här hemma. Mycket att lära sig... Men kul!
  2. 1
    Hej hej Maken vill titta på Invasion men det hoppar jag (jag tycks ju drömma mardrömmar bara maken nämner serien...). Ska tanka ur bilder ur kameran - var på min första fotokurs idag - 2 timmar nere i Sac - jättekul. Fast hade 1000 frågor till maken när jag kom hem. Bra ibland med en som kan här hemma. Mycket att lära sig... Men kul!
  3. Anna i Seattle, bf 4/12
    #2

    Vad roligt!

    Jag önskar jag kunde fotografera. Borde kanske gå någon kurs när bebben blivit större.
  4. 2
    Vad roligt! Jag önskar jag kunde fotografera. Borde kanske gå någon kurs när bebben blivit större.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Hög tid med tanke på att vi redan tagit typ 12000

    bilder... Tur att vi har många hårddiskar

    Jag \"fick\" en riktig digital SLR i våras och vill verkligen lära mig ordentligt. Böcker och maken och \"trial and error\" i all ära - men skönt med någon annan som säger också. Blir mer \"på riktigt\" då.
  6. 3
    Hög tid med tanke på att vi redan tagit typ 12000 bilder... Tur att vi har många hårddiskar

    Jag \"fick\" en riktig digital SLR i våras och vill verkligen lära mig ordentligt. Böcker och maken och \"trial and error\" i all ära - men skönt med någon annan som säger också. Blir mer \"på riktigt\" då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar