Vår hund protesterar:(
Hem & fritid
  1. liten jag
    #1

    Vår hund protesterar:(

    Ngr morgnar när jag kommit hem fr jobb har han både kissat o bajsat inne. Ok det har jag fått ta det bliir ju ngr timmar ensam (fast han brukar hålla sig den tiden när vi är hemma på nätterna!!)MEN nu i morse flöt hela köksgolvet:( Då var han ute vid 22 o jag steg upp 06. Kommer ev att få en hundvakt senare i höst.
  2. 1
    Vår hund protesterar:( Ngr morgnar när jag kommit hem fr jobb har han både kissat o bajsat inne. Ok det har jag fått ta det bliir ju ngr timmar ensam (fast han brukar hålla sig den tiden när vi är hemma på nätterna!!)MEN nu i morse flöt hela köksgolvet:( Då var han ute vid 22 o jag steg upp 06. Kommer ev att få en hundvakt senare i höst.
  3. doggiemom
    #2

    När hunden känner doften

    av olyckorna som har varit på golvet är de mer angelägna på att åstadkomma flera olyckor på golvet. Min tips är att du skaffar speciell rengöringsmedel från djuraffären för att ta bort doften av de gamla olyckor samt att du försöker låta hunden sova i sin transportbur ett par nätter för att bli av med det dåliga beteendet.
  4. 2
    När hunden känner doften av olyckorna som har varit på golvet är de mer angelägna på att åstadkomma flera olyckor på golvet. Min tips är att du skaffar speciell rengöringsmedel från djuraffären för att ta bort doften av de gamla olyckor samt att du försöker låta hunden sova i sin transportbur ett par nätter för att bli av med det dåliga beteendet.
  5. Kiddan
    #3

    Många orsaker

    Jag tänker främst på hur tryg hunden känner sig i \"flocken\". Hur är det med hierarkin? Vet han/hon sin plats i familjen?

  6. 3
    Många orsaker Jag tänker främst på hur tryg hunden känner sig i \"flocken\". Hur är det med hierarkin? Vet han/hon sin plats i familjen?

Liknande trådar

  1. Kaloribombad kropp protesterar
    By Maria med 4 barn in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 13:47
  2. Vart protesterar man??
    By -Helena m AoM- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 22:58
  3. Nazisterna protesterar mot Israel
    By Christopher in forum Politik
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 18:49
  4. Hur protesterar ni?
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 18:36
  5. Hund eller inte hund
    By Mamsen_67 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 08:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar