Rapporterar
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Rapporterar

    Jaha, här började dagen tidigt... I dag ska vi åka ut till Ingarö och hälsa på en kompis och hennes familj. Åh vad jag önskar att vi hade en bil, jag har verkligen börjat avsky bussar och tåg. Pust... Snart så, vi har lagt om lite lån och fixat, så att vi kommer förhoppningsvis ha råd med en bil efter årsskiftet.

    Tomas fortsätter vara den största solstrålen på min himmel. Jag är så lycklig och förälskad, och min känsla av glädje och tillfredställelse bara växer med varje dag. Detta är verkligen det bästa som finns! Och med tanke på hur underbart allting är, har A och jag haft ett långt samtal nu i helgen, och bestämt oss för att satsa på en till efter nästa sommar. Alltså, nästa sommar/höst ska vi försöka igen. Jag är lugn och glad i det beslutet, det känns så rätt liksom.

    Min \"lille\" man fortsätter sin kurva spikrakt, BVC besök i fredags och då mätte han 65 cm och 8,450 kg. Vilken bjässe!

    Nu måste jag ha lite kaffe för att trycka upp ögonlocken, jag önskar er alla en bra dag och en bra fortsättning på helgen!

    Kramar,
    Maria
  2. 1
    Rapporterar Jaha, här började dagen tidigt... I dag ska vi åka ut till Ingarö och hälsa på en kompis och hennes familj. Åh vad jag önskar att vi hade en bil, jag har verkligen börjat avsky bussar och tåg. Pust... Snart så, vi har lagt om lite lån och fixat, så att vi kommer förhoppningsvis ha råd med en bil efter årsskiftet.

    Tomas fortsätter vara den största solstrålen på min himmel. Jag är så lycklig och förälskad, och min känsla av glädje och tillfredställelse bara växer med varje dag. Detta är verkligen det bästa som finns! Och med tanke på hur underbart allting är, har A och jag haft ett långt samtal nu i helgen, och bestämt oss för att satsa på en till efter nästa sommar. Alltså, nästa sommar/höst ska vi försöka igen. Jag är lugn och glad i det beslutet, det känns så rätt liksom.

    Min \"lille\" man fortsätter sin kurva spikrakt, BVC besök i fredags och då mätte han 65 cm och 8,450 kg. Vilken bjässe!

    Nu måste jag ha lite kaffe för att trycka upp ögonlocken, jag önskar er alla en bra dag och en bra fortsättning på helgen!

    Kramar,
    Maria
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Härligt!!

    me utflykt till ingarö och framförallt för syskonbeslutet! *avis* HUR i hela fridens namn ska jag kunna hålla mig om du blir gravid redan om ett år!! =)
    kram kram
  4. 2
    Härligt!! me utflykt till ingarö och framförallt för syskonbeslutet! *avis* HUR i hela fridens namn ska jag kunna hålla mig om du blir gravid redan om ett år!! =)
    kram kram
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Åh

    Vad underbart det låter med syskonplanerna! Blir avis... :) Hoppas ni hittar en bra bil sen så ni slipper kollektivtrafiken!

    Ha en bra dag!
  6. 3
    Åh Vad underbart det låter med syskonplanerna! Blir avis... :) Hoppas ni hittar en bra bil sen så ni slipper kollektivtrafiken!

    Ha en bra dag!
  7. AnnaH m Agnes & Anton
    #4

    Vad mysigt

    med syskonplanerna! Och hoppas att ni får en mysig dag på Ingarö och att kollektivtrafiken flyter smidigt!
    Kram!
  8. 4
    Vad mysigt med syskonplanerna! Och hoppas att ni får en mysig dag på Ingarö och att kollektivtrafiken flyter smidigt!
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5

    Blanda en grogg!!!

    Hi hi hi hi, ses på ankomst 07-05 eller nåt!
  10. 5
    Blanda en grogg!!! Hi hi hi hi, ses på ankomst 07-05 eller nåt!

Liknande trådar

  1. Jag rapporterar
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 08:28
  2. Rapporterar!
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 15:19
  3. Rapporterar en bra dag
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 19:19
  4. Rapporterar då
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 09:00
  5. NL rapporterar!!!
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 22:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar