Stavmixer?
Mat & dryck
  1. Malin med V -02 o V -04
    #1

    Stavmixer?

    Vill jag ha en...:) Var köper man den bästa? Ska man satsa på budget variant eller på en dyrare?
  2. 1
    Stavmixer? Vill jag ha en...:) Var köper man den bästa? Ska man satsa på budget variant eller på en dyrare?
  3. Mimmi & Zacki
    #2

    Satsa på en...

    ..dyrare som du även kan köpa till tex degkrokar osv...En stavmixers livslängd ökas markant...
    Själv hade jag först en budget variant men den gick sönder ganska snabbt eftersom vi mixade all den barnmaten vi lagade själva då barna var mindre, bytte upp oss o än idag är stavmixern lika bra som den var som ny...o idag används den för smothies o milkshakes....
  4. 2
    Satsa på en... ..dyrare som du även kan köpa till tex degkrokar osv...En stavmixers livslängd ökas markant...
    Själv hade jag först en budget variant men den gick sönder ganska snabbt eftersom vi mixade all den barnmaten vi lagade själva då barna var mindre, bytte upp oss o än idag är stavmixern lika bra som den var som ny...o idag används den för smothies o milkshakes....

Liknande trådar

  1. har ni en stavmixer???
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 12:00
  2. Stavmixer
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 09:52
  3. Stavmixer?
    By Annabelle in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 21:46
  4. Stavmixer?
    By Kajsa-Lisa in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 12:19
  5. Bra stavmixer?
    By Kuben1 in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 16:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar