här är jag=)
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    här är jag=)

    hej alla goa gamla vänner!!!
    det var ett tag sen, hafft mycket som strulat under entid nu tester hit o dit, gravid inte gravid men nu har jag äntligen fått ett svar på allt: Jag är INTE gravid. Det har visat sig att de teser jag köpt från www.babyornot.se visade ett falskt resultat, alltså 13 tester av 13 möjliga därifrån visade på POS om än savgt så POS! Men ett annat test från apoteket visade häromdagen ett neg resultat så nu är jag tänligen säker på att jag INTE är gravid. MEN ska inte sticka under stolen med att det avrit jobbigt en tid nu o känslorna har verkligen åkt berg och dalbana. Men visst finns det ngt pos med dethela. För under dessa veckor har jag o maken bestämt att vi ska försöka oss på en 4:a=) Det får alltså bli när det nu blir, men vi hoppas ju såklart att det ska bli så snart som möjligt=) Dessutom är det ju kul om Rasmus, Mio o den nya e i någorlunda lika ålder.=) Vi är JÄTTEGLADA! och förhoppningsfulla. Hoppas nu bara att kroppen kommer i gång. Har ju bara haft 1½ mens sen ´slutet av juli, och jag helammar ju så jag antar att det kommer dröja innan det blir bebis=/.
    Med Mio blev jag gravid precis när jag slutade amma Rasmus.
    Så nu sotter man här o väntar o längtar efter att få en rund o stor mage igen o känna små sparkar=)
    Annars e allt bra med mig, lovar att inte försvinna härifrån ngt mer!!!

    Kram alla ni goa och tack för att ni bryr er om!
  2. 1
    här är jag=) hej alla goa gamla vänner!!!
    det var ett tag sen, hafft mycket som strulat under entid nu tester hit o dit, gravid inte gravid men nu har jag äntligen fått ett svar på allt: Jag är INTE gravid. Det har visat sig att de teser jag köpt från www.babyornot.se visade ett falskt resultat, alltså 13 tester av 13 möjliga därifrån visade på POS om än savgt så POS! Men ett annat test från apoteket visade häromdagen ett neg resultat så nu är jag tänligen säker på att jag INTE är gravid. MEN ska inte sticka under stolen med att det avrit jobbigt en tid nu o känslorna har verkligen åkt berg och dalbana. Men visst finns det ngt pos med dethela. För under dessa veckor har jag o maken bestämt att vi ska försöka oss på en 4:a=) Det får alltså bli när det nu blir, men vi hoppas ju såklart att det ska bli så snart som möjligt=) Dessutom är det ju kul om Rasmus, Mio o den nya e i någorlunda lika ålder.=) Vi är JÄTTEGLADA! och förhoppningsfulla. Hoppas nu bara att kroppen kommer i gång. Har ju bara haft 1½ mens sen ´slutet av juli, och jag helammar ju så jag antar att det kommer dröja innan det blir bebis=/.
    Med Mio blev jag gravid precis när jag slutade amma Rasmus.
    Så nu sotter man här o väntar o längtar efter att få en rund o stor mage igen o känna små sparkar=)
    Annars e allt bra med mig, lovar att inte försvinna härifrån ngt mer!!!

    Kram alla ni goa och tack för att ni bryr er om!
  3. Stumpan m.Josefin 031020 & Zebastian 050528
    #2

    Åh vad roligt och å va ja e gla o se dej =)

    Ja har saknat dig ju =) kramar
  4. 2
    Åh vad roligt och å va ja e gla o se dej =) Ja har saknat dig ju =) kramar
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Heeeej:)

    Kul att \"se\" dig här igen, länge sen!!

    Gud så konstigt att testerna visade pos, snacka om att dina känslor måste ha hoppat fram och tillbaka...

    Och så skoj att ni ska försöka er på en fyra, håller tummarna för att ni inte ska behöva vänta för länge:)

    Kram!!
  6. 3
    Heeeej:) Kul att \"se\" dig här igen, länge sen!!

    Gud så konstigt att testerna visade pos, snacka om att dina känslor måste ha hoppat fram och tillbaka...

    Och så skoj att ni ska försöka er på en fyra, håller tummarna för att ni inte ska behöva vänta för länge:)

    Kram!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Hej!

    jag är nog \"ny\" för dig! Kul att du har hittat tillbaka hit, och vad spännande det låter med en fyra...

    Jag har sprungit på dig på dig på Familjeliv efter att en kompis (som har försökt få barn i flera år) testade med samma test som jag tror du har använt. Hon pratade om att någon på FL hade haft problem med det testet och jag såg ett inlägg från dig. Det värsta var att hon ju var så strålande glad för att ha fått positivt svar... som sen visade sig vara negativt :( när hon testade med cb. Jag tänkte fråga dig, har du pratat med tillverkaren? Klagat? Det verkar ju helt vansinnigt att det kan visa positivt, och så många gånger!! Min kompis skulle i alla fall göra det, när hon nu hämtar sig från besvikelsen.... Tänkte att det skulle vara kul att höra hur du har gjort, och i så fall vilket svar du har fått. Kram från Fia
  8. 4
    Hej! jag är nog \"ny\" för dig! Kul att du har hittat tillbaka hit, och vad spännande det låter med en fyra...

    Jag har sprungit på dig på dig på Familjeliv efter att en kompis (som har försökt få barn i flera år) testade med samma test som jag tror du har använt. Hon pratade om att någon på FL hade haft problem med det testet och jag såg ett inlägg från dig. Det värsta var att hon ju var så strålande glad för att ha fått positivt svar... som sen visade sig vara negativt :( när hon testade med cb. Jag tänkte fråga dig, har du pratat med tillverkaren? Klagat? Det verkar ju helt vansinnigt att det kan visa positivt, och så många gånger!! Min kompis skulle i alla fall göra det, när hon nu hämtar sig från besvikelsen.... Tänkte att det skulle vara kul att höra hur du har gjort, och i så fall vilket svar du har fått. Kram från Fia
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Hej

    Vad tråkigt att det visade sig att du inte är gravid men skönt att du iaf VET det nu så du slipper fundera på testen. Hoppas ni blir gravida snart nu när ni bestämt er för att köra på!
    Lycka till!
  10. 5
    Hej Vad tråkigt att det visade sig att du inte är gravid men skönt att du iaf VET det nu så du slipper fundera på testen. Hoppas ni blir gravida snart nu när ni bestämt er för att köra på!
    Lycka till!
  11. AnnaH m Agnes & Anton
    #6

    Välkommen tillbaka

    Förstår att det varit en omtumlande tid för er! SKönt att nu äntligen veta i alla fall. Hoppas att ni får en liten 4:a så snart som ni önskar! Kramar!
  12. 6
    Välkommen tillbaka Förstår att det varit en omtumlande tid för er! SKönt att nu äntligen veta i alla fall. Hoppas att ni får en liten 4:a så snart som ni önskar! Kramar!
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    Kul att se dig!

    Verkar jobbigt att inte veta ordentligt. Förstår om känslorna åkt berg-och-dalbana. Skönt att få klarhet i det. Låter ju helskumt med så många \"falska\" test, har du reklamerat?! Vad härligt att det ändå lett till nåt positivt, att ni e överens om nr 4! *lite avis*

    Sköt om er!! kramis
  14. 7
    Kul att se dig! Verkar jobbigt att inte veta ordentligt. Förstår om känslorna åkt berg-och-dalbana. Skönt att få klarhet i det. Låter ju helskumt med så många \"falska\" test, har du reklamerat?! Vad härligt att det ändå lett till nåt positivt, att ni e överens om nr 4! *lite avis*

    Sköt om er!! kramis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar