Bf idag och allt är lugnt...
_0510 Oktoberbarn
  1. Monkan M m N-03 + bf 16/10 (IDAG!)
    #1

    Bf idag och allt är lugnt...

    eller inte mer ont än vanligt i alla fall, så det lär inte bli någon bebis idag heller.

    Är det inte väldigt många plussare i vår ankomstgrupp?? Eller det är bara som jag tycker eftersom jag snart tillhör den skaran själv?! Tycker inte att det är många som har fått för tidigt...

    Ha en skön dag idag, själv ska jag göra allt för att den ska gå snabbt så det snart ska bli natt med nya förhoppningar om att det ska sätta igång... är ju övertygad om att det kommer att starta nattetid som med sonen!!

    Kram
  2. 1
    Bf idag och allt är lugnt... eller inte mer ont än vanligt i alla fall, så det lär inte bli någon bebis idag heller.

    Är det inte väldigt många plussare i vår ankomstgrupp?? Eller det är bara som jag tycker eftersom jag snart tillhör den skaran själv?! Tycker inte att det är många som har fått för tidigt...

    Ha en skön dag idag, själv ska jag göra allt för att den ska gå snabbt så det snart ska bli natt med nya förhoppningar om att det ska sätta igång... är ju övertygad om att det kommer att starta nattetid som med sonen!!

    Kram
  3. Milla m M + BF IDAG!!!
    #2

    Samma här..

    bf idag och ingen bebis i sikte =(
    Men jag är iofs väldigt orolig i magen, men det behöver ju inte betyda att det är ngt på g...

    Tycker också det är många plussare i våran grupp, oktoberbebisarna verkar trivas lite FÖR bra därinne ;)

    Ha en skön dag!
    Kram
  4. 2
    Samma här.. bf idag och ingen bebis i sikte =(
    Men jag är iofs väldigt orolig i magen, men det behöver ju inte betyda att det är ngt på g...

    Tycker också det är många plussare i våran grupp, oktoberbebisarna verkar trivas lite FÖR bra därinne ;)

    Ha en skön dag!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Ja, alldeles för mycket

    plussande i den här gruppen tycker jag! Jag börjar krokna riktigt nu, här händer ju ingenting. Det har varit helt lugnt sedan slemmisen gick i fredags morse och jag håller på och kryper ur skinnet.

    Hoppas du kan bättra upp statistiken lite och föda så snart som möjligt! :)
  6. 3
    Ja, alldeles för mycket plussande i den här gruppen tycker jag! Jag börjar krokna riktigt nu, här händer ju ingenting. Det har varit helt lugnt sedan slemmisen gick i fredags morse och jag håller på och kryper ur skinnet.

    Hoppas du kan bättra upp statistiken lite och föda så snart som möjligt! :)
  7. Monkan M m N-03 + bf 16/10 (IDAG!)
    #4

    Fast man greppar ju efter varje

    halmstrå att något är på gång, så jag hoppas att din oroliga mage betyder att bebis vill komma ut.

    Idag vågar man ju inte ringa till någon, alla verkar sitta som på nålar...

    Ha en skön dag du med!!
    Kram
  8. 4
    Fast man greppar ju efter varje halmstrå att något är på gång, så jag hoppas att din oroliga mage betyder att bebis vill komma ut.

    Idag vågar man ju inte ringa till någon, alla verkar sitta som på nålar...

    Ha en skön dag du med!!
    Kram

Liknande trådar

  1. Allt lugnt...
    By fruwiklund in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-01, 10:12
  2. Allt ar lugnt
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 15:57
  3. Allt lugnt..
    By johveg in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 07:07
  4. Allt lugnt...
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 07:57
  5. Allt lugnt
    By Erika 17/10 (+5) in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar