Godmorgon!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Godmorgon!

    Molle vaknade strax efter kl 6,,inte kul alls tycker jag.Fast inte oväntat eftersom han somnade innan 19 igårkväll.
    Måste försöka ta mej i kragen och komma oss ut en sväng idag. Fast å andra sidan påstår Melvin att han är sjuk?,,tror inte han har feber,men verkar faktiskt lite hängig!
    Det är 2+ grader ute så hursomhelst väntar vi nog en stund till innan vi går ut. Kanske solen behagar titta fram lite?
    Just nu borde jag väl ta tag i att städa och tvätta lite,men känner inte nåt större sug *ler*

    *skön söndag på er*

  2. 1
    Godmorgon! Molle vaknade strax efter kl 6,,inte kul alls tycker jag.Fast inte oväntat eftersom han somnade innan 19 igårkväll.
    Måste försöka ta mej i kragen och komma oss ut en sväng idag. Fast å andra sidan påstår Melvin att han är sjuk?,,tror inte han har feber,men verkar faktiskt lite hängig!
    Det är 2+ grader ute så hursomhelst väntar vi nog en stund till innan vi går ut. Kanske solen behagar titta fram lite?
    Just nu borde jag väl ta tag i att städa och tvätta lite,men känner inte nåt större sug *ler*

    *skön söndag på er*

  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Godmorgon

    Jonatan har inte ett blåmärke eller ens en bula, helt otroligt att han klarade sig så bra! Jag sov dåligt inatt eftersom jag kollade honom hela tiden, men han var som vanligt och vaknade till strax innan klockan sex, men jag fick honom att ligga kvar och gosa en stund :)

    Idag borde vi tvätta bilen, ska till verkstaden i morgon och det är ju dumt om det ser ut som om den är skrotfärdig. Ren bil kanske får dem på bättre humör (och bilen också ;) Sedan ska vi på Daniels treårskalas. Två timmar är det, men det räcker nog för jag tror det blir en del barn.

    Ha en bra dag! :)
  4. 2
    Godmorgon Jonatan har inte ett blåmärke eller ens en bula, helt otroligt att han klarade sig så bra! Jag sov dåligt inatt eftersom jag kollade honom hela tiden, men han var som vanligt och vaknade till strax innan klockan sex, men jag fick honom att ligga kvar och gosa en stund :)

    Idag borde vi tvätta bilen, ska till verkstaden i morgon och det är ju dumt om det ser ut som om den är skrotfärdig. Ren bil kanske får dem på bättre humör (och bilen också ;) Sedan ska vi på Daniels treårskalas. Två timmar är det, men det räcker nog för jag tror det blir en del barn.

    Ha en bra dag! :)
  5. Britta&Olivia
    #3

    Gomorron!

    Verkar som vi har ungefär samma temperatur här nere i söder. Här kom vi inte upp förrän vid halv 8 och då stod termometer på +2. Här är frostigt på gräsmattan och vår nya bergvärme fungerar utmärkt. 21 grader inomhus och det känns inte alls att det blivit kyligare ute.

    Fick en kasse utrensade kläder av syrran så jag har plockat igenom den på morgonen och sedan plockat igenom Olivias klädlådor. Det blev kassen full igen med lite blandat Olivias och Melvins kasserade. Får väl lämna på kupan nån dag.

    Hoppas allt är bra med Melvin och att Jonathan inte visar några men heller.

    Ha en bra dag!

  6. 3
    Gomorron! Verkar som vi har ungefär samma temperatur här nere i söder. Här kom vi inte upp förrän vid halv 8 och då stod termometer på +2. Här är frostigt på gräsmattan och vår nya bergvärme fungerar utmärkt. 21 grader inomhus och det känns inte alls att det blivit kyligare ute.

    Fick en kasse utrensade kläder av syrran så jag har plockat igenom den på morgonen och sedan plockat igenom Olivias klädlådor. Det blev kassen full igen med lite blandat Olivias och Melvins kasserade. Får väl lämna på kupan nån dag.

    Hoppas allt är bra med Melvin och att Jonathan inte visar några men heller.

    Ha en bra dag!

  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Morning gänget!

    Här är det frostigt och solsken... och äntligen vindstilla! Vi har gjort ännu en lång natt, vi är såna nattugglor just nu *asg* så igår kväll kröp vi till kojs vid 21... det var ju ändå inget att se på teve?! ;-D

    02.20 kramade Siri mig och frågade om hon fick gå upp nu? *s* Men hon var inte svårövertalad och somnade om till 8.20! Jag känner mig feberfri och rätt pigg nu, lite halsont men det kan jag leva med!

    Idag står det tomtstädning och brasa på planeringen! Det gäller att passa på och vara ute nu när det är så fint väder.

    Siri har förresten lärt sig den hårda vägen att saxar är vassa idag på morgonen... bloggar nog lite om det sedan. :-)

    Kram på er alla - ha en riktigt skön söndag!
  8. 4
    Morning gänget! Här är det frostigt och solsken... och äntligen vindstilla! Vi har gjort ännu en lång natt, vi är såna nattugglor just nu *asg* så igår kväll kröp vi till kojs vid 21... det var ju ändå inget att se på teve?! ;-D

    02.20 kramade Siri mig och frågade om hon fick gå upp nu? *s* Men hon var inte svårövertalad och somnade om till 8.20! Jag känner mig feberfri och rätt pigg nu, lite halsont men det kan jag leva med!

    Idag står det tomtstädning och brasa på planeringen! Det gäller att passa på och vara ute nu när det är så fint väder.

    Siri har förresten lärt sig den hårda vägen att saxar är vassa idag på morgonen... bloggar nog lite om det sedan. :-)

    Kram på er alla - ha en riktigt skön söndag!
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    god förmiddag!

    vi har varit uppe sen halv 8 och har redan varit en tur till stallet för att hjälpa två av mina elever som skulle få låna två ponnys som de skulle iväg o tävla med. Två pirriga tjejer *L* Sen passade vi på att titta lite på hoppningen idag med då vi har hopptävlingar även på hemmaplan. Fick hjälp att passa mina flickor v en pappa medans jag hjälpte mina elever att lasta mm Han småskratade efteråt och sa att nu vet han minsann hur det måste vara att ha tvillingar *s* och det stämmer nog de är nästan som twins nu både i storlek i hålligånget :)
    annars ser vi fram emot att pappa kommer hem idag. Fick letwa upp tjockmössor överdragsbyxor mm i morse vi vi hade -3 *brr* fick skrapa rutorna!
    Ha en go sönda` *kram*
  10. 5
    god förmiddag! vi har varit uppe sen halv 8 och har redan varit en tur till stallet för att hjälpa två av mina elever som skulle få låna två ponnys som de skulle iväg o tävla med. Två pirriga tjejer *L* Sen passade vi på att titta lite på hoppningen idag med då vi har hopptävlingar även på hemmaplan. Fick hjälp att passa mina flickor v en pappa medans jag hjälpte mina elever att lasta mm Han småskratade efteråt och sa att nu vet han minsann hur det måste vara att ha tvillingar *s* och det stämmer nog de är nästan som twins nu både i storlek i hålligånget :)
    annars ser vi fram emot att pappa kommer hem idag. Fick letwa upp tjockmössor överdragsbyxor mm i morse vi vi hade -3 *brr* fick skrapa rutorna!
    Ha en go sönda` *kram*

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar