Sköna söndag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Sköna söndag!

    Vaknade klockan sju av att Erika tyckte det var dags att börja böka runt som en griskulting i sängen, Manu sa att hon är som en klocka.. Jag bad honom ta henne och lÄgga henne pâ sin bröstkorg för att söva om henne, jag tror det funkade men klockan âtta kröp hon omkring mellan oss igen och Manu steg upp för att duscha Maximo som kissat i sängen igen (inte förvânad), själv steg jag upp för en dryg halvtimma sedan, nu ska jag kolla min mejl, duscha och förbereda familjen för en utflykt till förorten!

    Hoppas ni alla fâr en bra söndag!
  2. 1
    Sköna söndag! Vaknade klockan sju av att Erika tyckte det var dags att börja böka runt som en griskulting i sängen, Manu sa att hon är som en klocka.. Jag bad honom ta henne och lÄgga henne pâ sin bröstkorg för att söva om henne, jag tror det funkade men klockan âtta kröp hon omkring mellan oss igen och Manu steg upp för att duscha Maximo som kissat i sängen igen (inte förvânad), själv steg jag upp för en dryg halvtimma sedan, nu ska jag kolla min mejl, duscha och förbereda familjen för en utflykt till förorten!

    Hoppas ni alla fâr en bra söndag!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Tack detsamma

    E har varit urjobbig inatt sâ det känns som om jag har gâtt igenom ett tröskverk....
  4. 2
    Tack detsamma E har varit urjobbig inatt sâ det känns som om jag har gâtt igenom ett tröskverk....

Liknande trådar

  1. Sköna söndag:)
    By monka in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-06, 20:14
  2. Sköna söndag!
    By Mamman*3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 20:34
  3. Sköna söndag!
    By tel005 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 22:22
  4. Sköna söndag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 09:51
  5. Sköna söndag
    By Lo-X in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 09:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar