Godmorgon
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Godmorgon

    Som sagt, känner mig lite mörbultad efter en jobbig natt med E. Idag ska vi ut och röja i träsgârden sâ jag ska leta upp ett gammalt regnställ sâ att E kan fâ krypa runten liten stund pâ gräsmattan.
    Vad ska ni ha för er idag?
  2. 1
    Godmorgon Som sagt, känner mig lite mörbultad efter en jobbig natt med E. Idag ska vi ut och röja i träsgârden sâ jag ska leta upp ett gammalt regnställ sâ att E kan fâ krypa runten liten stund pâ gräsmattan.
    Vad ska ni ha för er idag?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    godmorgon

    Här är det pappan som är mörbultad, han tog nattskiftet och jag fick sova. Skööönt! Hoppas du blir lite piggare när du kommer ut i friska luften. Vi ska till svärisarna och stannar där till imorgon kväll.
  4. 2
    godmorgon Här är det pappan som är mörbultad, han tog nattskiftet och jag fick sova. Skööönt! Hoppas du blir lite piggare när du kommer ut i friska luften. Vi ska till svärisarna och stannar där till imorgon kväll.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Jag var inne och tittade

    pâ A nu pâ morgonen, sâ söt!
  6. 3
    Jag var inne och tittade pâ A nu pâ morgonen, sâ söt!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Fint väder...

    SKa nog försöka få till en skogspromenad med familjen. Just nu sitter jag och äter sen frukost, eftersom jag fick SOVMORGON och Axel sov från 22 till 05.30 och somnade om efter, så jag känner m ig som en människa!
    Maken och flickorna är på tippen och A sover igen.
  8. 4
    Fint väder... SKa nog försöka få till en skogspromenad med familjen. Just nu sitter jag och äter sen frukost, eftersom jag fick SOVMORGON och Axel sov från 22 till 05.30 och somnade om efter, så jag känner m ig som en människa!
    Maken och flickorna är på tippen och A sover igen.

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar