Nu är det sista dan på mens
Försöker bli med barn
  1. Malin *försök nr 2*
    #1

    Nu är det sista dan på mens

    för mig så nu är det bara att köra på och hoppas att pricka rätt.. Börjar känna mig pirrig och hoppas på att denna gång ska det gå!!!
    Funderar på ÄL test men jag vet inte..
    Vad tror ni? ..eller ska man bara mysa lite varannan dag så där, och inte försöka stressa upp sig över ÄL..

    Krm kram till er alla
    /Malin
  2. 1
    Nu är det sista dan på mens för mig så nu är det bara att köra på och hoppas att pricka rätt.. Börjar känna mig pirrig och hoppas på att denna gång ska det gå!!!
    Funderar på ÄL test men jag vet inte..
    Vad tror ni? ..eller ska man bara mysa lite varannan dag så där, och inte försöka stressa upp sig över ÄL..

    Krm kram till er alla
    /Malin
  3. JOY
    #2

    Det

    känner du bäst själv om du vill ha stenkoll eller inte. För mig är det en trygghet då jag har varierande cykel, så vet jag att jag inte missar ÄL och vet även när jag kan förvänta mig IM nästan på dagen. Jag har köpt mina Äl tester på saveontests, 50 st för 200 kr.
  4. 2
    Det känner du bäst själv om du vill ha stenkoll eller inte. För mig är det en trygghet då jag har varierande cykel, så vet jag att jag inte missar ÄL och vet även när jag kan förvänta mig IM nästan på dagen. Jag har köpt mina Äl tester på saveontests, 50 st för 200 kr.
  5. Malin *försök nr 2*
    #3

    Ja, det är sant..

    jag får se hur jag gör.. Sambon ska åka bort nu i nästan en vecka så jag hoppas verkligen att jag inte får en tidig ÄL.. men det tror jag inte iof för jag har normalt en ganska lång cykel på 35 dar.. men man kan ju aldrig vara säker..
    Kan inte heller bestämma mig om jag vill ha stenkoll eller ska va lite mer avslappnad.. veliga jag!! :-)

    Lycka till du oxå nu..
    Kram kram
  6. 3
    Ja, det är sant.. jag får se hur jag gör.. Sambon ska åka bort nu i nästan en vecka så jag hoppas verkligen att jag inte får en tidig ÄL.. men det tror jag inte iof för jag har normalt en ganska lång cykel på 35 dar.. men man kan ju aldrig vara säker..
    Kan inte heller bestämma mig om jag vill ha stenkoll eller ska va lite mer avslappnad.. veliga jag!! :-)

    Lycka till du oxå nu..
    Kram kram

Liknande trådar

  1. 31/8 = sista mens
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 11:37
  2. När var er sista mens?
    By Anonym in forum _1005 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 19:11
  3. TVÅ år sedan sista mens :)
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 21:37
  4. sista mens?
    By anonym just nu in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 13:38
  5. Idag har jag BF enl sista mens...
    By dmed3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar