Oj.. jag råka testa mig med ÄL-test...
Försöker bli med barn
  1. Bissen
    #1

    Oj.. jag råka testa mig med ÄL-test...

    Testade för skoj skull med Digitala ÄL-test då jag hade 2 kvar o det blev POSITIVT! Jag är på dpo 12 o dag 25.. hört att gravida tjejer har fått det.. kan det vara möjligt????? Har testat andra månader (innan mens) o då har det blitt neg...

    *??????????*
  2. 1
    Oj.. jag råka testa mig med ÄL-test... Testade för skoj skull med Digitala ÄL-test då jag hade 2 kvar o det blev POSITIVT! Jag är på dpo 12 o dag 25.. hört att gravida tjejer har fått det.. kan det vara möjligt????? Har testat andra månader (innan mens) o då har det blitt neg...

    *??????????*
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    hmmm

    jag har hört om tjejer som testat pos på äl stickan och det har visat sig att hon varit gravid , men om jag vore du skulle jag inte ta ut nåt i förskott. Köp ett riktigt gravtest =)

    Annars så kan det ju vara så att du har ÄL..så då är det ju bara att mysa på =)

    *håller tummarna*
  4. 2
    hmmm jag har hört om tjejer som testat pos på äl stickan och det har visat sig att hon varit gravid , men om jag vore du skulle jag inte ta ut nåt i förskott. Köp ett riktigt gravtest =)

    Annars så kan det ju vara så att du har ÄL..så då är det ju bara att mysa på =)

    *håller tummarna*
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    Tack..

    ..Jag har åxå hört det.. Vet inte vad jag ska tro o klart att jag ska testa på riktigt med G-test men har inget idag.. väntar nog ett par dar.
    Äl har jag haft annars blir det 2 ÄL *S*

    Kramar
  6. 3
    Tack.. ..Jag har åxå hört det.. Vet inte vad jag ska tro o klart att jag ska testa på riktigt med G-test men har inget idag.. väntar nog ett par dar.
    Äl har jag haft annars blir det 2 ÄL *S*

    Kramar
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Men du..

    ..det finns ju dom som har dubbel ÄL...så för att vara säker....myyyys =)
  8. 4
    Men du.. ..det finns ju dom som har dubbel ÄL...så för att vara säker....myyyys =)
  9. Anna mG.-02 och Pyret bf25/6*på besök*
    #5

    Hade också hört det så...

    efter att jag testat plus så testade jag morgonen efter med en överbliven ÄL-sticka och den gav ett positivt utslag.
    Håller tummarna för att du kommer in till oss i Juni-gruppen!!

    Lycka till!!
  10. 5
    Hade också hört det så... efter att jag testat plus så testade jag morgonen efter med en överbliven ÄL-sticka och den gav ett positivt utslag.
    Håller tummarna för att du kommer in till oss i Juni-gruppen!!

    Lycka till!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6

    dubbel ÄL..

    ..o en massa gravid/pms symtom?! Joo mysa kan man göra för att det är mysigt men jag är skeptisk att jag har ÄL 12 dagar efter första *S*
  12. 6
    dubbel ÄL.. ..o en massa gravid/pms symtom?! Joo mysa kan man göra för att det är mysigt men jag är skeptisk att jag har ÄL 12 dagar efter första *S*
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7

    Tack..

    Blir så nervös!! Men håll platsen du.. o snacka om \"planerat oplanerat\".. vi skulle \"hoppa\" över denna månad egentligen pga annat men så mös vi på dag 13 o ÄL ville komma tidigare *S*
  14. 7
    Tack.. Blir så nervös!! Men håll platsen du.. o snacka om \"planerat oplanerat\".. vi skulle \"hoppa\" över denna månad egentligen pga annat men så mös vi på dag 13 o ÄL ville komma tidigare *S*
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    Det är....

    ...ett väldigt gott tecken.:) Gå och köp ett test!
  16. 8
    Det är.... ...ett väldigt gott tecken.:) Gå och köp ett test!
  17. Medlem sedan
    Oct 2000
    #9

    Tack men jag \"orkar\" inte (läs våga)

    Kramis
  18. 9
    Tack men jag \"orkar\" inte (läs våga) Kramis

Liknande trådar

  1. Köpt testa-tidigt-test...
    By fruwiklund in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 07:25
  2. Testa tidigt-test
    By nannapanna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-03, 12:17
  3. testa grav.test för sent?
    By annama in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 20:24
  4. När testa med ÄL-test
    By för(s)ökarna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 19:52
  5. Att testa efter gravi med ÄL.test?
    By mamma1981*3efösöket* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar