Supermamma var det va!
_0310 Oktoberbarn
  1. semla
    #1

    Supermamma var det va!

    Just nu sitter jag och håller på att ladda för ett besök i badhuset med tre barn *svettig i pannan*. Förhoppningsvis har jag alla tre med mig hem igen. Några av er kanske minns Elsas drunkningsincidenter i somras. Och stora tjejen är inte ett dugg lugnare i vattnet.
    De har hållit på och packa baddräkter sen sju imorse och blev alldeles förtvivlade när vi upptäckte att badhuset inte öppnar förrän klockan elva.
  2. 1
    Supermamma var det va! Just nu sitter jag och håller på att ladda för ett besök i badhuset med tre barn *svettig i pannan*. Förhoppningsvis har jag alla tre med mig hem igen. Några av er kanske minns Elsas drunkningsincidenter i somras. Och stora tjejen är inte ett dugg lugnare i vattnet.
    De har hållit på och packa baddräkter sen sju imorse och blev alldeles förtvivlade när vi upptäckte att badhuset inte öppnar förrän klockan elva.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Mysigt

    att bada.
    Vi brukar också bada med barnen och dem ÄLSKAR det.
    De är inte heller speciellt lugna men det går alltid jätte bra =0)
  4. 2
    Mysigt att bada.
    Vi brukar också bada med barnen och dem ÄLSKAR det.
    De är inte heller speciellt lugna men det går alltid jätte bra =0)
  5. X-tjejen
    #3

    Låter svettigt

    jag hade aldrig kommit på tanken ens *ler*
    Men mina barn är lite annorlunda pojken är inte så förtjust i bada sådär badkar ok men bassäng Iiii :)
    Ida är en fisk hon skulle gärna vilja men vi har inte kommit iväg med bara henne än.
    Det _är_ svettigt att åka på äventyr med barnen och speciellt själv jag hade nog inte ens vågat lite feg supermamma här.
    Hoppas att du får/fick det lite lungt och inte är helt slut och att barnen har det superskoj nu
  6. 3
    Låter svettigt jag hade aldrig kommit på tanken ens *ler*
    Men mina barn är lite annorlunda pojken är inte så förtjust i bada sådär badkar ok men bassäng Iiii :)
    Ida är en fisk hon skulle gärna vilja men vi har inte kommit iväg med bara henne än.
    Det _är_ svettigt att åka på äventyr med barnen och speciellt själv jag hade nog inte ens vågat lite feg supermamma här.
    Hoppas att du får/fick det lite lungt och inte är helt slut och att barnen har det superskoj nu
  7. Femman
    #4

    Tycker det räcker

    med mina vildar och då kan ju de 3 äldsta simma :-) H är inte såå förtjust i att bada (det är ör kallt, mammas kille) Men Marcus är fullkomligt tokig och opålitlig!
    Hoppas ni fick en trevlig dag\'1
    /Tessan
  8. 4
    Tycker det räcker med mina vildar och då kan ju de 3 äldsta simma :-) H är inte såå förtjust i att bada (det är ör kallt, mammas kille) Men Marcus är fullkomligt tokig och opålitlig!
    Hoppas ni fick en trevlig dag\'1
    /Tessan
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5

    Vi ska också

    försöka komma iväg. Gyril badar ju med Hjärtebarnsföreningen på Astrid Lindgrens, men nu har det varit så mycket.
    Hoppas allt gick bra och utan några drunkningstillbud.
  10. 5
    Vi ska också försöka komma iväg. Gyril badar ju med Hjärtebarnsföreningen på Astrid Lindgrens, men nu har det varit så mycket.
    Hoppas allt gick bra och utan några drunkningstillbud.
  11. semla
    #6

    Jodå

    de överlevde allihop. Jag lyckades hitta Elsas armkuddar så hon kunde ta sig upp när hon trillade. Och dessutom hade hon blivit så stor att hon faktiskt bottnade på grundaste delen i barnbassängen.
  12. 6
    Jodå de överlevde allihop. Jag lyckades hitta Elsas armkuddar så hon kunde ta sig upp när hon trillade. Och dessutom hade hon blivit så stor att hon faktiskt bottnade på grundaste delen i barnbassängen.

Liknande trådar

  1. Jag måste vara en supermamma
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 11:30
  2. Jag måste också vara en supermamma
    By lottalotta in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 09:59
  3. Ingen supermamma..
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 09:28
  4. Supermamma
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar