Igår var jag på grow in life här på söder
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Igår var jag på grow in life här på söder

    Och wow säger jag, jättefina kläder, otroligt trevlig personal, hon sprang och hämtade kläder till mig så att jag kunde prova, otroligt hjälpsam, när de byxorna jag hade tagit till provhytten inte kändes bra, då visste hon direkt vad jag skulle ha... Och det var dessa jag köpte och en tröja till. Köpte från basic kollektionen så då fick jag 100 kr rabatt.

    Visst är kläderna dyrare än på H&M men tycker inte att de gick att jämföra, passformen var mycket bättre och de här byxorna jag köpte kan man reglera i midjan, har köpt en massa byxor på h&m med resår som man inte kan reglera och de tappar man ju hela tiden :-( Men de här byxorna jag köpte igår ser snygga ut på redan nu och jag lär kunna använda dom ända till slutet eftersom de går att reglera.

    Så bara ett litet tips till er stockholmare :-)

    Kram Jennie
  2. 1
    Igår var jag på grow in life här på söder Och wow säger jag, jättefina kläder, otroligt trevlig personal, hon sprang och hämtade kläder till mig så att jag kunde prova, otroligt hjälpsam, när de byxorna jag hade tagit till provhytten inte kändes bra, då visste hon direkt vad jag skulle ha... Och det var dessa jag köpte och en tröja till. Köpte från basic kollektionen så då fick jag 100 kr rabatt.

    Visst är kläderna dyrare än på H&M men tycker inte att de gick att jämföra, passformen var mycket bättre och de här byxorna jag köpte kan man reglera i midjan, har köpt en massa byxor på h&m med resår som man inte kan reglera och de tappar man ju hela tiden :-( Men de här byxorna jag köpte igår ser snygga ut på redan nu och jag lär kunna använda dom ända till slutet eftersom de går att reglera.

    Så bara ett litet tips till er stockholmare :-)

    Kram Jennie
  3. Kuben
    #2

    :-)

    Kul att det kändes bra... snart kilar jag nog iväg för att se vad som finns.
  4. 2
    :-) Kul att det kändes bra... snart kilar jag nog iväg för att se vad som finns.

Liknande trådar

  1. vem har gjort Life is life?
    By lilith in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 17:34
  2. Barnoptik, söder om söder
    By LottaJ in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 13:39
  3. Söder om söder Fika!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 12:07
  4. Var bo barnrikt söder Söder?
    By Annika m H, H, F & M in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 15:47
  5. Söder-om-söder-fikatanterna!
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 18:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar