Trött
_0509 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Trött

    Hej!
    jag har inte skrivit här inne på 100 år känns det som. Eftersom erik föddes 26/7 i v 33+0, så har vi haft en lång sjukhusvistelse och han har fortfarande problem med att bilda egna blodkroppar så vi har varit inne vid 3 tillfällen för att ge blodtransfusioner. sedan dessutom för en vecka sedan blev han snorig och hade jobbigt med att andas så jag åkte in till sjukhuset, det togs näsprover och vi las in igen eftersom Erik är extra känslig. jag säger bara det dagen därpå konstaterades det att Erik fått RS- virus, första konstaterade fallet på Gotland för den här säsongen. Vi låg inne i 6 dagar och blev utskrivna i fredags, men han är så snorig och sover dåligt vill bäras på hela tiden och pappa vill han inte vara hos, hu jag fattar inte hur jag ska orka...
  2. 1
    Trött Hej!
    jag har inte skrivit här inne på 100 år känns det som. Eftersom erik föddes 26/7 i v 33+0, så har vi haft en lång sjukhusvistelse och han har fortfarande problem med att bilda egna blodkroppar så vi har varit inne vid 3 tillfällen för att ge blodtransfusioner. sedan dessutom för en vecka sedan blev han snorig och hade jobbigt med att andas så jag åkte in till sjukhuset, det togs näsprover och vi las in igen eftersom Erik är extra känslig. jag säger bara det dagen därpå konstaterades det att Erik fått RS- virus, första konstaterade fallet på Gotland för den här säsongen. Vi låg inne i 6 dagar och blev utskrivna i fredags, men han är så snorig och sover dåligt vill bäras på hela tiden och pappa vill han inte vara hos, hu jag fattar inte hur jag ska orka...
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    oj oj

    förstår att det är tufft.. synd att det blev så =( men vad kul att han iallfall klarade sig ganska bra när han födde så tidigt! Jag skriver inte så ofta men läser nästan varje dag. Jag har undrat vart du tog vägen. kul att höra fårn dig! Mina 2 kottar mår bra och allt har flutit på väldigt bra!
  4. 2
    oj oj förstår att det är tufft.. synd att det blev så =( men vad kul att han iallfall klarade sig ganska bra när han födde så tidigt! Jag skriver inte så ofta men läser nästan varje dag. Jag har undrat vart du tog vägen. kul att höra fårn dig! Mina 2 kottar mår bra och allt har flutit på väldigt bra!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Hej.

    Låter som ni haft det tufft. Skönt i alla fall att slippa vara på sjukhuset. Hoppas att det blir bättre nu och att pappa också duger att klänga på snart.

    Kramar.
  6. 3
    Hej. Låter som ni haft det tufft. Skönt i alla fall att slippa vara på sjukhuset. Hoppas att det blir bättre nu och att pappa också duger att klänga på snart.

    Kramar.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Nä, lilla gubben

    Han är väl den sista som ska få RS. Gotland verkar ju säkrare än Stor-Stockholm på något sätt.

    Hoppas ni blir friska och får lugn och ro snart.
  8. 4
    Nä, lilla gubben Han är väl den sista som ska få RS. Gotland verkar ju säkrare än Stor-Stockholm på något sätt.

    Hoppas ni blir friska och får lugn och ro snart.

Liknande trådar

  1. Trött, trött & åter trött... GNÄLL
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 10:10
  2. Trött, trött, trött - vill ha ledigt nu!
    By raekan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 15:33
  3. Trött trött trött o åter trött
    By hanname in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 12:37
  4. Trött, trött!!! (gnälligt och lång)
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 15:20
  5. trött trött och stressad mamma, kvinna
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar