OT-inlägg
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    OT-inlägg

    Strålande solsken, ca 2 grader varmt och bara så vackert ute och idag skall jag ut och njuta av vädret från hästryggen! Får väl se om jag tar en långtur och hälsar på Carmina! *ler* Eller om jag tar en lugn skogstur, men det skall iaf bli SÅ skönt att få lite frisk luft!

    Vad skall ni göra idag?
  2. 1
    OT-inlägg Strålande solsken, ca 2 grader varmt och bara så vackert ute och idag skall jag ut och njuta av vädret från hästryggen! Får väl se om jag tar en långtur och hälsar på Carmina! *ler* Eller om jag tar en lugn skogstur, men det skall iaf bli SÅ skönt att få lite frisk luft!

    Vad skall ni göra idag?
  3. Sabina m barnen
    #2

    Vad härligt det låter!

    Ja själv är jag lite trött o snurrig fortfarande, beror nog på tröttheten.
    Sambon o hans bror hade 30 års fest igår så dom är o städar i lokalen där det var o jag passar på o städar innan barnen kommer sen.
    Hade räknat med en härlig sovmorgon men vi båda vaknade kl 8 o kunde inte somna om!? Var ute o gick en sväng o det är verkligen så underbart ute nu.
    Ha en bra dag:)
  4. 2
    Vad härligt det låter! Ja själv är jag lite trött o snurrig fortfarande, beror nog på tröttheten.
    Sambon o hans bror hade 30 års fest igår så dom är o städar i lokalen där det var o jag passar på o städar innan barnen kommer sen.
    Hade räknat med en härlig sovmorgon men vi båda vaknade kl 8 o kunde inte somna om!? Var ute o gick en sväng o det är verkligen så underbart ute nu.
    Ha en bra dag:)
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Vad underbart...

    ...det låter med ridning. Jag har inte ridit på flera år men saknar det verkligen ibland.
    Vi ska in till stan en sväng. Måste ju shoppa upp lite av mina födelsedagspengar. :-)
    Sen får det bli en långpromenad i det underbara höstvädret.
    Kram!
  6. 3
    Vad underbart... ...det låter med ridning. Jag har inte ridit på flera år men saknar det verkligen ibland.
    Vi ska in till stan en sväng. Måste ju shoppa upp lite av mina födelsedagspengar. :-)
    Sen får det bli en långpromenad i det underbara höstvädret.
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    Typiskt!

    Varför kan man inte sova när man väl har möjligheten, känner igen det där! *ler*
  8. 4
    Typiskt! Varför kan man inte sova när man väl har möjligheten, känner igen det där! *ler*
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    Vad blev det?

    Fick du shoppat nåt fint? :) Ja, underbart väder har det varit och jag fick en underbar tur med en häst som verkligen VILLE ut idag! Långa snabba galoppsträckor så jag kommer nog ha mycket träningsvärk imorrn! ;)
  10. 5
    Vad blev det? Fick du shoppat nåt fint? :) Ja, underbart väder har det varit och jag fick en underbar tur med en häst som verkligen VILLE ut idag! Långa snabba galoppsträckor så jag kommer nog ha mycket träningsvärk imorrn! ;)
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Väntade på dig...

    men det kom ingen Madde:( Du får gärna komma förbi och fika om du orkar rida ändå hit!
  12. 6
    Väntade på dig... men det kom ingen Madde:( Du får gärna komma förbi och fika om du orkar rida ändå hit!
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7

    Kom juh på....

    ....att du hade ditt M&I party idag väl? Det var juh bland annat för ridningen skull som jag inte skulle hinna med partyt....och det ÄR en bra bit att rida märkte jag, tog mig 1½ timma att rida bort till Bunketorp \"bara\" och då har jag juh en bit kvar bort till dig via kyrkan och den vägen, men kanske kan man ses nånstans om det är fint väder för Molly kanske tycker det är spännande att titta på hästen! *ler* Skall definitivt rida snart igen för det var SÅ skönt att komma ut!
  14. 7
    Kom juh på.... ....att du hade ditt M&I party idag väl? Det var juh bland annat för ridningen skull som jag inte skulle hinna med partyt....och det ÄR en bra bit att rida märkte jag, tog mig 1½ timma att rida bort till Bunketorp \"bara\" och då har jag juh en bit kvar bort till dig via kyrkan och den vägen, men kanske kan man ses nånstans om det är fint väder för Molly kanske tycker det är spännande att titta på hästen! *ler* Skall definitivt rida snart igen för det var SÅ skönt att komma ut!
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Japp!

    Jag shoppade lite toppar på Gina Tricot. Billigt och bra. :)
  16. 8
    Japp! Jag shoppade lite toppar på Gina Tricot. Billigt och bra. :)
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9

    Åh, vad mysigt

    det låter! Blir så sugen på att rida nu!! Har bara gjort det ett par gånger sedan min häst blev tvungen att akut-avlivas när jag var 16, var så ledsen att jag slutade rida helt.
    Kanske ska höra mig för om man kan rida någonstans här i närheten, låter så härligt!
  18. 9
    Åh, vad mysigt det låter! Blir så sugen på att rida nu!! Har bara gjort det ett par gånger sedan min häst blev tvungen att akut-avlivas när jag var 16, var så ledsen att jag slutade rida helt.
    Kanske ska höra mig för om man kan rida någonstans här i närheten, låter så härligt!

Liknande trådar

  1. Nytt inlägg pga av svar på annat inlägg
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 11:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar