Dopet är över..
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Dopet är över..

    och gick bra. Stor uppslutning av vänner och familj från när och fjärran. stor del av gårdagen är i en dimma fortfarande men jag har det på film så..
    Lillskruttan gillade inte alla bakterier som folk hde med sig bara. I natt har hon hostat och snorat och nu sover hon med lite feber. Som om inte det räckte så ramlade katten av sambons mage i natt och råkade riva Sandra över kinden. Det vrålet jag vaknade av gjorde mig livrädd och jag kommer aldrig att glömma det. *läskigt*
    Svärmor och hennes man bor här eftersom de kommer från Lettland. I dag förkunnade de sin kärlek och vill stanna en vecka till. Min \"kära\" sambo säger att det är upp till mig!!! Vad svarar man då? Stick och brinn. Reclaim the vardag? Till saken hör att min svärmor är lite förvirrad( efter ett långt och hårt liv)och samlare (tar med sig allt hon hittar hem) Lägenheten är redan nu belamrad med de konstigaste saker (tex en gammal diskbänk?). Jaja. Jag har alltid velat vara sån som tar hand om familjen, lagar mat och ser till att alla är nöjda. En Italiensk mamma :-)
    Nu har ja chansen.
    Bilder från dopet kommer. Kram
  2. 1
    Dopet är över.. och gick bra. Stor uppslutning av vänner och familj från när och fjärran. stor del av gårdagen är i en dimma fortfarande men jag har det på film så..
    Lillskruttan gillade inte alla bakterier som folk hde med sig bara. I natt har hon hostat och snorat och nu sover hon med lite feber. Som om inte det räckte så ramlade katten av sambons mage i natt och råkade riva Sandra över kinden. Det vrålet jag vaknade av gjorde mig livrädd och jag kommer aldrig att glömma det. *läskigt*
    Svärmor och hennes man bor här eftersom de kommer från Lettland. I dag förkunnade de sin kärlek och vill stanna en vecka till. Min \"kära\" sambo säger att det är upp till mig!!! Vad svarar man då? Stick och brinn. Reclaim the vardag? Till saken hör att min svärmor är lite förvirrad( efter ett långt och hårt liv)och samlare (tar med sig allt hon hittar hem) Lägenheten är redan nu belamrad med de konstigaste saker (tex en gammal diskbänk?). Jaja. Jag har alltid velat vara sån som tar hand om familjen, lagar mat och ser till att alla är nöjda. En Italiensk mamma :-)
    Nu har ja chansen.
    Bilder från dopet kommer. Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Så skönt!

    Kyrkan funkade fint, eller hur? Så kul att det blev lyckat. Den där svärmodern blir man ju nyfiken på - ta hem en diskbänk? Var förvarar man en sån, om man nu redan har en..? Ska bli kul att se bilderna.
    kram!
  4. 2
    Så skönt! Kyrkan funkade fint, eller hur? Så kul att det blev lyckat. Den där svärmodern blir man ju nyfiken på - ta hem en diskbänk? Var förvarar man en sån, om man nu redan har en..? Ska bli kul att se bilderna.
    kram!
  5. AnnaH m Agnes & Anton
    #3

    Härligt

    att det blev lyckat! Vi planerar för ett december-dop. Har dock inte hunnit med så mycket ännu. Jag får återkomma och be om tips när vi hunnit lite längre i planeringen.. Kram!
  6. 3
    Härligt att det blev lyckat! Vi planerar för ett december-dop. Har dock inte hunnit med så mycket ännu. Jag får återkomma och be om tips när vi hunnit lite längre i planeringen.. Kram!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Haha

    Vilken helg! Stackars Sandra som är sjuk och blev riven av katten. Ser fram emot bilderna från dopet!
  8. 4
    Haha Vilken helg! Stackars Sandra som är sjuk och blev riven av katten. Ser fram emot bilderna från dopet!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Visst är det skönt

    Det är ju lite jobb innan och precis som hos er har vi också haft långväga gäster, men inte så stora ambitioner på italiensk mamma, lycka till.
  10. 5
    Visst är det skönt Det är ju lite jobb innan och precis som hos er har vi också haft långväga gäster, men inte så stora ambitioner på italiensk mamma, lycka till.

Liknande trådar

  1. Så var då dopet över!
    By Clownis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 07:55
  2. Dopet över
    By _Mia_ in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 22:32
  3. Dopet över..
    By Julen03 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 21:18
  4. Äntligen var nu dopet över...
    By fenurila in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 15:50
  5. Nu är dopet över!
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar