Väpnarluvan på pop
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Väpnarluvan på pop

    Vad kostar den och vilket material är det? Går den ner lite i halsen och nacken?
  2. 1
    Väpnarluvan på pop Vad kostar den och vilket material är det? Går den ner lite i halsen och nacken?
  3. Anonym
    #2

    ull

    jättesköna och tjocka, köpte förra året och de funkar som bara mössa eller med en tunnare mössa över (Isadora har min brors gamal bula mössa som är nollvärme och knappt går ner över öronen men hon älskar den och då var det perfekt)
    145kr kostar den.
    Annars har minimundus också i ull, de är tunnare men gosiga och sköna. Kostar 139kr (postorder).
    Vill även slå ett slagg för deras fuskpolo som är helt suverän, mina barn sätter glatt på sig dem, de känns nämligen inte. Kostar också 139kr.
  4. 2
    ull jättesköna och tjocka, köpte förra året och de funkar som bara mössa eller med en tunnare mössa över (Isadora har min brors gamal bula mössa som är nollvärme och knappt går ner över öronen men hon älskar den och då var det perfekt)
    145kr kostar den.
    Annars har minimundus också i ull, de är tunnare men gosiga och sköna. Kostar 139kr (postorder).
    Vill även slå ett slagg för deras fuskpolo som är helt suverän, mina barn sätter glatt på sig dem, de känns nämligen inte. Kostar också 139kr.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    145:-

    var ju inte farligt. Vi köpte till både Oliver och Alicia förra året (du kanske sett bilderna) men minns inte var jag köpt dom... :/ Tack för svar. :-)
  6. 3
    145:- var ju inte farligt. Vi köpte till både Oliver och Alicia förra året (du kanske sett bilderna) men minns inte var jag köpt dom... :/ Tack för svar. :-)
  7. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #4

    Vi har den!

    Sen förra året och upptäckte precis att jag då hade köpt storlek 2-4 år *s*
    Så vi kan ha den ett tag till ja =)))
  8. 4
    Vi har den! Sen förra året och upptäckte precis att jag då hade köpt storlek 2-4 år *s*
    Så vi kan ha den ett tag till ja =)))
  9. Sussi
    #5

    Jaha, det är alltid bra

    att köpa för stora kläder! Då kan man ju ha dom suuuuperlänge! klart att 92 passar en nyfödd tex hihi..Det är bara att vika upp vetja! hehe
  10. 5
    Jaha, det är alltid bra att köpa för stora kläder! Då kan man ju ha dom suuuuperlänge! klart att 92 passar en nyfödd tex hihi..Det är bara att vika upp vetja! hehe
  11. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #6

    Vincent är 1 1/2 år

    alltså ingen nyfödd och har storlek 86 & 92. Du har väl inget med det att göra hur små/stora kläder jag köper! Väpnarluvan köpte jag av misstag i en sån stor storlek!
  12. 6
    Vincent är 1 1/2 år alltså ingen nyfödd och har storlek 86 & 92. Du har väl inget med det att göra hur små/stora kläder jag köper! Väpnarluvan köpte jag av misstag i en sån stor storlek!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar