Hur länge ont efter förlossning
_05 Höstbarn
  1. Jen med 3 tjejer
    #1

    Hur länge ont efter förlossning

    Hej!
    Hur länge är det normalt att ha ont i underlivet efter en förlossning. Min dotter föddes för två veckor sedan och det gör fortfarande ont där nere. Jag behövde bara sy ett stygn och jag tror inte att det är det som gör ont. Det känns som det svider lite och när jag varit igång mycket så känns det nästan som underlivet hänger ut.

    Detta låter säkert helt rörigt och konstigt men jag hoppas ni förstår och kan ge något svar.

    Ha det bra!

    Kram Jen
  2. 1
    Hur länge ont efter förlossning Hej!
    Hur länge är det normalt att ha ont i underlivet efter en förlossning. Min dotter föddes för två veckor sedan och det gör fortfarande ont där nere. Jag behövde bara sy ett stygn och jag tror inte att det är det som gör ont. Det känns som det svider lite och när jag varit igång mycket så känns det nästan som underlivet hänger ut.

    Detta låter säkert helt rörigt och konstigt men jag hoppas ni förstår och kan ge något svar.

    Ha det bra!

    Kram Jen
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Tips!

    Om du inte får mer ont av det så är det nog läge att göra lite knipövningar för att \"stadga upp\" bäckenbotten lite.
    Det är säkert väldigt olika på hur länge man känner av att den blir trött av att man är igång mycket.
    Jaghar fortfarande ont av min främre fog och frågade i veckan min BM hur länge den kommer att vara lös. Hon svarade att det kan den vara fram till att jag får min mens igen... kanske inte riktigt det svar jag önskade...
  4. 2
    Tips! Om du inte får mer ont av det så är det nog läge att göra lite knipövningar för att \"stadga upp\" bäckenbotten lite.
    Det är säkert väldigt olika på hur länge man känner av att den blir trött av att man är igång mycket.
    Jaghar fortfarande ont av min främre fog och frågade i veckan min BM hur länge den kommer att vara lös. Hon svarade att det kan den vara fram till att jag får min mens igen... kanske inte riktigt det svar jag önskade...

Liknande trådar

  1. Ledig hur länge före förlossning?
    By mamz in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 12:17
  2. Blöda efter förlossning - hur länge?
    By emmaf in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 15:31
  3. Sex efter förlossning
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 11:55
  4. Sex efter förlossning
    By anonymt namn in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 12:12
  5. Sex efter förlossning..
    By Maria med 4 barn in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar